Mike, problém je v tom, že všetky bratislavské električky, ktoré jazdia v Charkove, plus tie 3, čo jazdia v Družkivke i tie dve v Kyjeve (7761, 7764) sa dajú krásne vystopovať cez www.transphoto.ru. Ale to sú všetko vozy, ktoré sa odpredávali cez ostravský Pregotux. Keď si zadáš hociktorú z tých predaných AZ Lokomat, zistíš, že na Ukrajine nie sú. Preto sa pýtam, prečo sa Lokomatu predaj nepodaril, keď iní predávajú staré T3 (a ďalšie typy) aj v súčasnosti. Takže otázka pre tých, ktorí o tom niečo vedia: Prečo sa ich Lokomatu nepodarilo predať a aký bude ich ďalší osud? (Šotoušovina: Ja by som ich zobral naspäť do Bratislavy a vytvoril z nich trojice, je ich 7, k 7719/II by sa dala spojiť historická súprava 7819+20 a boli by 3 trojice...)
písal som o starých preto, lebo (možno je to len môj osobný dojem) je to na nich viditeľnejšie. To len v súvislosti s tým, že v Rači idú opravovať iba esíčko Cintorín- Záhumenice a naproti tomu nemám pocit že ružinovská radiála je až v tak zlom stave ale pokojne ma opravte
musím uznať že dopravná časť má dobrú koncepciu. zaujalo ma napríklad že Slovak Lines ani po niekoľkých rokoch nedodržiava štandardizované zobrazovanie cestovného poriadku a stále používa tie staré totálne neprehľadné formáty.
otázka do pléna pre tých čo možno o tom vedia viac: stav električkovej trate do Rače medzi Pionierskou a Biely Krížom sa považuje za dobrý? uspokojivý? či ako? Nevyrývam, len ma dnes táto otázka dnes napadla, keď som si všimol "staré" električkové súpravy na tejto časti trate, že v medzizastávkových úsekoch celkom dosť poskakovali po koľajniciach
Všimol som si záznam (v čase písania tejto vety ešte v dnešnej, ale už) vo včerajšej výprave o linke 71/2. Nedalo mi pozrieť sa bližšie... vyzerá, že prečíslovanie trolejbusových liniek sa blíži.
Kvantum juráckych T3 jazdí v Charkove. Nepredával ich tam lokomat? Každopádne stále sa na UA kupujú a zaraďujú nové ex. československé, rakúske či nemecké električky, aj trolejbusy. (Aj keď už v menšej miere, ako 3, 4 a viac rokov dozadu). Ja som niekde čítal, že na vysokopodlažné vozy už ale vláda nedáva oficiálnu dotáciu, resp. sa nedajú vybaviť pôžičky.
Priatelia, neviete ako je to naozaj s exportom ojazdených električiek/trolejbusov na Ukrajinu? Lebo aj tu na imhd, ale aj z dopočutia som sa dozvedel, že už sa vysokopodlažné vozidlá na Ukr. nedajú doviezť, resp. clá sú tak vysoké, že to reálne znamená, že sa nedá. A teraz som sa dočítal v "Tramways & Urban Transtit" z októbra 2019, že Dnipro získalo 20 T4D z Lipska a do prevádzky sa zaraďujú od augusta t.r. A rovnako Kyjev získal 5 ex-ostravských T3. Tak ako to teda je? Zjavne informácie, že "nedása", sa nezakladajú na pravde. Tak kde urobil AZ Lokomat chybu, že sa mu ex-BA električky nepodarilo predať? Viete o tom niekto niečo bližšie? A o ich ďalšom osude?
Mysleli Račiansku radiálu a nie Raču. Tam sú smer centrum všade. Absentujú od Bieleho kríža až po Račko.
V pláne dopravných stavieb pre rok 2020 je úprava zastávok na Račku. Možno to použijú nato.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike