Práve ma pri navyšovaní kreditu na BČK prekvapilo, že je tam iba možnosť ručne opisovať číslo karty, jej platnosť a CVC kód. To je CardPay Tatrabanky stále tak pozadu?
Pre porovnanie: ZSSK (cez inú platobnú bránu) umožňuje zvoliť aj Masterpass a hlavne aj Google Pay.
Zdá sa mi zvláštne, že toto v IDS BK nie je zjednotené [podobne ako rôzna cena BČK u dopravcov] keď BID spolupracuje s MasterCard pri lístkoch cez mobilnú aplikáciu: https://lacnejsielistky.sk
A veď aj to navyšovanie kreditu na BČK po technickej stránke zabezpečuje TransData (iba samotnú platobnú bránu banka), tak verím, že je to riešiteľný problém. Alebo sa mýlim?
Predovšetkým, riešením liniek v nosných smeroch má byť NS MHD, nie súbežný autobus. Nemôžme sa tváriť, aké úžasné riešenie máme, ak znamená, že budeme vyťahovať ľudí zvyknutých na električku späť na gumy, do pomalšieho a nespoľahlivejšieho módu dopravy.
Je ale trochu rozdiel presunúť prestup zo Šafka na Farského a pridať prestup na vyťažený smer. Ak by do Ružinova jazdili dve linky, príde mi nelogické, aby obe linky z Ružinova išli na Košickú. Je to fakt taký žiadaný smer? Naozaj je počet ľudí cestujúcich z Ružinova smer Nivy výrazne väčší, ako počet ľudí cestujúcich smer Špitálska / Obchodná? Mne nevadí prestúpiť, už dnes prestupujem a dokonca nepotrebujem ani spoj smer Blumentál (pracujem v centre a je mi jedno, či tam prídem cez Špitálsku alebo cez Košickú), to bolo len ako príklad. No myslím si, že takáto zmena by sa stretla s výraznou vlnou nevôle od cestujúcich. Nie každý má blízko linku 78 alebo 201 ako náhradu na TrMy. Tí, čo by boli odkázaní na zastávky na Ružinovskej by možno museli namiesto priameho spoja aj dvakrát prestupovať. A ešte dve veci: Po prvé, 78 má v sedle 15 min interval, na rozdiel od električky s intervalom 5 min. Po druhé, je v rannej špičke v 78 dosť miesta na pobratie ďalších cestujúcich? Nie že vybudujeme novú električkovú trať a zároveň budeme musieť posilniť autobusovú linku, ktorá do istej miery kopíruje existujúcu aj novú trať.
svojho casu sme uvazovali o tom, ze z recesie si zaplatit premenovanie nejakeho vlaku konciaceho v leopoldove na "Vladimir Meciar"
to hlasenie stanicneho rozhlasu ze Rxxx Vladimir Meciar do Leopoldova by stalo za to...
(dnes by sa tam miesto Meciara dalo dosadit zopar viac inych verejnych cinitelov...)
Ako zaznelo naposledy pod príspevkom poslanca Vlačiky na Facebooku (odkaz v príspevku #231897) pravidlá na pomenovania zastávok sa zmenili, už by nemali mať firmy možnosť tieto názvy kupovať. A mala by o nich rozhodovať mestská dopravná komisia – čo však neznamená že zastávky sa už nemôžu pomenovať podľa obchodného centra či iného komerčného objektu.
Čo by bolo ? Sa premenujú ..
Ak si to OC Vivo kúpi tak budeme mať názov Vivo ak nie tak naposledy sa to volalo Miestny úrad N.Mesto a predtým Matičná...
Cez víkendy by som skôr potiahol L39 až na D.Hony alebo natrvalo predĺžil L67 po žst . N.Mesto pokiaľ sa nevybudujú vlakové zastávky Trnávka a Ružinov.
Pravidelne mešká, ale meškajú rovnako, Rad radom. Ráno max 8 minút, avšak keďže každá mešká 8 minút, idú vlastne v takte... Snáď problém je iba pri prestupnom plánovaní - proste musíš počítať s daľším spojom, nie tým ktorý vychádza podľa CP. Aj keď, dakedy vie milo prekvapiť keď ide len 1-2 minúty mimo...
15 minút. Nuž, v súčasnosti ide 9tka 12 minút, takže 3 minúty más na Tomášikovu. Ok.
Otázku toho, či 9na pôjde na blumentál, a či nemám riešiť pri električke rovnako stav že 9na pôjde po špitálskej ako kedysi a na blumentál budeš musieť počkať na iný spoj je teraz off, inak by si mal 20 minút.
N, a MaxaH ti dávam 1 minútu navyše, čiže 4 minúty (33% navýšenie času, dostatočné?, neviem kde bývaš takže len dávam odhadom).
78 z maxa na Trnavské trvá 9 minút, na Blumentál sú to 4 minúty takže presne 13 minút ak električka príde hneď po 78 (predlžovanie tohoto času je presne zhodné s intervalom električky, ak dám 2 minúty, tak som stále v 15 minútovom lístku). Čiže tvoja trasa (dajme tomu že to je práve tvoja do práce, a robíš na Blumentáli, takže nikam ďalej necestuješ) sa predĺži presne o dobu šlapania z domu na MHD. Lístok ti stále stačí 15 minútový.
Ja viem že to je trochu ostré, len sa snažím narážať na fakt, že ak nemôžeme mať trasu odvšadiaľ všade (prakticky pred 2004) tak riešme linky v nosných smeroch a ostatok vhodne. Uvedomujem si že ľudia sa neradi učia novú trasu. Krásny príklad bola Petržalka. 95 doviezla ľudí na šafko, a tma preskočili na linky ako 13 resp iné na kamenné (teda okrem 12tky). Teraz preskočia na tú istú električku ale už na Farského..a koľko pixungu za to že to je na Farského, oni sú zvyknutý na Šafku.....wau.
Preto trvanie že ružinov potrebuje TrMy mi príde dosť zvláštny, keď na TrMy nie sú extra body záujmu, Tržnica je slabota, Centrál je rovnako ďaleko z TrMy ako zo Saleziánov (nutno pripočítť aj dobu jazdy navyše zo Saleziánov), TrMy slúži ako prestupný uzol, ale na všetky linky sa dá dostať aj inak z Ružinova porovnateľným spôsobom.
,
Mnohí vedia, že ja "bývam" v oblasti zastávky Farského. Pôvodne som tam mal linky , 52, 78, 85, 88, 89, 95, išlo mi to odvšadiaľ všade 3x denne, a bolo to super. Inak do mesta či na stanicu ako 95/88/52+13 som si nedokázal predstaviť. A ejhle, keď sa zrušilo, zistil som že celý čas tu mám identické spojenie bez prestupu 84.....
Zdravim nevie niekto akeho fontu su tieto napisy napravo (EURO 4 a SOR BN 10.5)? imhd.sk/ba/galeria-media/42295/Pohlad-zozadu-na-novy-SOR-BN-10-5-3401?
Dakujem
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Pre porovnanie: ZSSK (cez inú platobnú bránu) umožňuje zvoliť aj Masterpass a hlavne aj Google Pay.
Zdá sa mi zvláštne, že toto v IDS BK nie je zjednotené [podobne ako rôzna cena BČK u dopravcov] keď BID spolupracuje s MasterCard pri lístkoch cez mobilnú aplikáciu: https://lacnejsielistky.sk
A veď aj to navyšovanie kreditu na BČK po technickej stránke zabezpečuje TransData (iba samotnú platobnú bránu banka), tak verím, že je to riešiteľný problém. Alebo sa mýlim?