Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #232027:
V tom prípade asi Zochova. Spomedzi spomínaných uzlov práve Zochovu obsluhuje najviac liniek s bezkonkurenčne hustým sledom spojov hlavne v špičke - 80, 83/84, 93/94. Do toho ti ešte prídu "menej husté" 31/39 a občas nejaká 184.
Reply on: Jadran #232022:
bolo to na rovinke v Ružinove takže skôr ten druhý prípad.
Reply on: henko151 #232029:
Nezvyknu si, lebo vodici budu zatvarat centralne bez ohladu na fotobunku. A je to tak v poriadku.
Tak keď príde 80 vozov s fotobunkou, tak myslím že cestujúci sa začnú učiť že niečo také existuje. Všetko je to iba o zvyku, tak ako môžu niekde fungovať všetky zastávky na znamenie, tak môže fungovať aj fotobunka. Čím viac vozidiel s fotobunkou bude, tým rýchlejšie si cestujúci zvyknú že musia stáť ďalej od dverí.
Reply on: N/A #232015:
Ako teda podľa teba funguje v MBCC mechanizmus podržím tlačítko = dvere sa zavrú?
Reply on: Ričard #232023:
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Čo sa týka vyťaženosti, myslel som počet spojov (autobusov/trolejbusov/električiek), ktoré cez deň prídu na danú zastávku, nie liniek. 🙂
Reply on: Jadran #232024:
Predpokladam ze stale by fungovalo blokovanie rozjazdu ak sa dvere nedovreli. Samozrejme idealne by bolo dosiahnut taky stav, aby vlcaci nemuseli visiet vo dverach a teda sa mohla fotobunka pouzivat plnohodnotne, ale tam este nie sme.

Z mojho pohladu je v bratislavskych podmienkach idealne to riesenie ktore maju MBCC, teda fotobunka pre ucely automatickeho zatvarania dveri + moznost manualneho zatvorenia dveri vodicom, v kombinacii s velmi dobrym senzorom doliehania dveri.
Reply on: Jadran #232022:
Ak dobre viem, tento problém je opravený a robia to hlavne 2.dvere pri NB12 a 3 pri NB18.
Reply on: Ričard #232021:
Áno, a ideálne aj niekoho potiahnuť za ruky/nohy/bundu/tašku po nástupnej hrane, že?
Reply on: N/A #232012:
Čo sa týka počtu spojov v linke:

• medzi električkovými linkami vyhráva linka 3;
- cez pracovný deň odjazdí 432 spojov,
- ak sa kolo z Molecovej na Molecovu berie ako dva spoje, vedie linka X6;
~ cez pracovný deň odjazdí 504 spojov,

• medzi trolejbusovými linkami víťazí linka 212;
- cez pracovný deň odjazdí 282 spojov,

• medzi autobusovými linkami vládne linka X5;
- cez pracovný deň odjazdí 506 spojov,
- za nevýlukových okolností je to ale linka 95;
~ cez pracovný deň odjazdí 404 spojov.
Reply on: Minko #232014:
Ak SORka nevie zavrieť dvere, tak buď stojí v kopci (nemusí byť výrazný, niektorým vozom stačí aj výstupište na hlavnej stanici) alebo nadmerne tratí vzduch pri zastavení/otváraní dverí a nestihne dotlačiť do momentu zatvárania dverí. Hlavne na tých najnovších (12m aj 18m rovnako), stačí ak je na niektorom z okruhov jemne pod 8 barov (namiesto ideálnych 9-10) a už sa äebú dvere.
Fotobunka nie je úplná blbosť, hlavne v horúcich a studených mesiacoch je to fajn vynález. Tlačidlo na zatváranie dverí by však malo „cestujúci-necestujúci“ dvere zavrieť.
Reply on: N/A #232012:
Zavisi od toho ci berieme vsetky linky alebo len dennu premavku. Ak vsetky jednoznacne Hlavna stanica - 24 spojov vratane nocakov, ak iba denne Racko, Trnko a Patronka narovnako po 14
Reply on: Minko #232016:
Hej, ale výsledok je rovnaký = dvere sa nezavrú.
Reply on: mku81 #232017:
Na MBCC sa dvere dajú "pretlačiť" podržaním červených tlačidiel na ovládanie jednotlivých dverí na prístrojovke.
Reply on: N/A #232015:
a ako sa toto vyriesilo v Capacity? bezne jazdim L83 ked je natrieskana az "po okraj" a dvere sa zatvaraju v pohode... a pamatam si, ze zo zaciatku ked niekto stal v tej zltej zone pri dverach, tak sa zavriet nedali
Reply on: N/A #232015:
lenže ty si hovoril o automatickom zatváraní dverí, čo je rozdiel oproti bezpečnostnej fotobunke proti privretiu.
Reply on: Minko #232014:
SOR, ak dobre viem, zatváranie dverí fotobunkou nevyužíva, tam je ochrana proti privretu integrovaná do tlakových čidiel priamo v krídlach samotných dverí. Fotobunka je v MAN-e umiestnená cca 40 cm. od dverí do priestoru a je to cca 60 cm. dlhý čierny pás nad mechanizmom dverí, ktorý v prípade, že niekto pod ním stojí, otvorí dvere, aby zabránil "privretiu." A aj keby to vodič ovládal ručne, fotobunka mu to opäť otvorí, ako poznáme z Capacity.
Reply on: N/A #232013:
V 3204 sa to nedá ovládať manuálne? Lebo ja som vodičov na Manoch videl vždy stláčať tlačidlá na otvorenie/zatvorenie dverí. Nebude ten problém robiť skôr nejaké poistné snímanie priestoru pod dverami fotobunkou proti privretiu? Alebo nejaká chyba dverí? Už som totižto minule videl na linke 50 (žiaľ číslo vozu som si nezapamätal) SOR ktorému sa podarilo zatvoriť posledné dvere až asi na 7. pokus. Pritom nikto nestál ani v uličke v okolí dverí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.