Reply on: MatejBA #231610:
To zas určite nie, akurát je pravdou, že musím dávať viac pozor. Ako píšeš, nerád by som z toho robil nudný korporát, to nikoho nezaujme. Ak chceme zvyšovať počet sledujúcich na FB aj medzi "bežnými" ľuďmi, nie len dopravnými fanúšikmi, musíme vytvárať okrem informácii o doprave aj zaujímavejší obsah.Na druhú stranu si stále musím zvykať na to, že to, že DPB nie je RegioJet, s ktorým som za tie roky predsalen komunikačne vžil a nedá sa tu robiť komunikácia štýlom - nadšené stevardky, zamestnanci ako rodina, luxusná káva, čísté vlaky...
Snažím sa nájsť vhodný model pre MHD a uznávam, že nie vždy to výjde. Problém úspešnejších príspevkov je, že sú častokrát kontroverzné.
Viď napr. toto:
https://www.facebook.com/DPBratislava/photos/a.173625956040307/2340263652709849/?type=3&theater
alebo toto:
https://www.facebook.com/DPBratislava/photos/a.173625956040307/2290903324312549/?type=3&theater
Niekedy je však naozaj problém odhadnúť, čo je ešte v pohode a čo už za hranou. Viackrát som už mal hotový post a z tohto dôvodu som ho radšej nepublikoval.
Vďaka podobným postom sa nám veľmi zvyšuje počet sledujúcich, pretože sa veľmi zdielajú medzi bežnými ľuďmi. Minulý týždeň som si počítal počet fanúšikov na Facebooku DPB za posledné roky a denný nárast od času, keď som ho prevzal. Ak som dobre počítal, vyšlo mi, že FB DPB začína od leta každý deň sledovať o cca 1200 % viac nových uživateľov, ako v minulosti, čo ma naozaj potešilo. Začiatkom mesiaca sme prekonali hranicu 10 tisíc, snáď sa to podarí ďalej zvýšovať.

Lurnak