Neviem, mne by bolo trápne, ak by som zastavil meter od nástupnej hrany, nechať vozík takto vystupovať, nech už je to hocijaký ožran z Miletičky. Ale každý má iné morálne štandardy.
Potom je otázne, pre koho ten terminál je, pretože všetky okolité obce majú inú stanicu bližšie a bez rizika dopravných kolón. Neviem si veľmi predstaviť modelový prípad človeka, ktorý by šiel pomalobusom (na 502 zápchy ráno sú aj medzi PK a Sweaty Jurom), aby potom prestúpil na nevlak.
Mesto Svätý Jur má plnú kompetenciu si takú linku MHD objednať. Len sa obávam toho, že veľký záujem o takú linku nebude, nakoľko čas jazdy Kačačnice - stanica je porovnateľný s časom pešej chôdze.
Zachádzka 521 z a do Limbachu je super myšlienka no a myslím si že 510 by mala byť MHD Sv. Jur s trasou Kačačnice - Svätý Jur,,MÚ- Krajinská ul. (prestup z/ na 5xx a 6xx) - Svätý Jur terminál ako prípoj minimálne ku každej S50 a ideálne aj k S55 ráno načasované na odchod smer Ba a popoludní na príchod z Ba. A predpokladám že by to ani nejak moc nezmenilo potrebu výkonov oproti dnešnej 510 do a z BA AS v nekonečných zápchach na území Ba.
Škoda, že len 510..do budúcna by tam podľa mňa mohli zachádzať aj spoje 521-ky do BA, ktoré vynechávajú Pezinok a takisto aj spoje 520-ky, ktoré vynechávajú ŽST v Pezinku.
Tak ono stačí pozrieť sa na ten popis na fotke a použiť Google na to, aby si zistil, že je to múzejné vozidlo moskovského DP sovietskeho pôvodu: https://sk.m.wikipedia.org/wiki/KTM-1
Tak ty to mozno poznas, ale pre mna (a zrejme vacsinu z nas) je to nieco, co nepozname. Tak nam o tom povedz nieco... aka je to elektricka, ci je Sovietska/Ruska, alebo ina... atd. Byvaju tu sice fotoreporty z roznych miest, ale toto som zatial nezaznamenal. Mozno som to prehliadol.
Paradoxne tam kde je motiv macacich hlav sa smyka viac najma za dazda a snehu - povrch sam osebe je hladky a vyryty vzor to nezachrani. Teraz budovane betonove zastavky uz maju povrch drsnejsi.
Inak nerozumiem dosť dobre, načo bolo dobré aplikovať ten kockový motív vrytý do betónu kde-kade po zastávkach. Pri prejazde sa vo vozoch rozrezonuje aj to čo tam nie je. V zime nemám pocit, že by sa to menej šmýkalo než tam, kde majú zastávky hladký betónový povrch.
S499.1023