ROzumiem problematike pri akejkoľvek výstavbe v tomto banánistane, ale, čo vlastne bráni výstavbe tejto spojky z vlastných zdrojov DPB? Ak dobre počítam, ide o 2ks rozjazdových výhybiek, 2ks zjazdových výhybiek a 1ks kríženia stôp. a v záležitosti od rozsahu prevedenia nejakých 100m trolejového drôtu. Prevesy by to hádam uniesli aj pôvodné (stav súčasných nepoznám, k tomu by sa mohol dakto fundovanejší vyjadriť) ale nepredpokladám pri cenách aké sú uvedené na internete že toto by sa nedalo vybudovať rýchlo. eventuálne rozložiť na viac období, naoríklad ešte pred realizáciou mlynskej umiestniť len trolej + záves, neskôr nachystať ovládanie výhybiek, a prakticky počas reko už len zakúpiť samotné výhybky a osadiť ich. Tým pádom aj celková cena bude rozložená do veľkého obdobia = menší úder do rozpočtu...
Ike
1) buď bude premávka trolejbusovej L32 v dnešnej trase nereálna z dôvodu chýbajúcej odbočky Pražská - HLST a teda bude potrebné ju poslať na najbližšie trolejusové obratisko, ktorým je Centrál, teda defacto dnešná trasa L64 alebo
2) bude premávka trolejbusovej L32 možná vďaka výstavbe chýbajúcej spojky a tým pádom bude možné aj L64 skrátiť a následne zlúčiť s L32, hoci podľa mňa je prejazd linky cez Račianske a Trnavské mýto oveľa väčšia pridaná hodnota hodná meśkania ako ukončenie linky na mieste, kam aj tak nikto pravidelne nechodí a nehovorím o tom, ako sa ľahko celý ľavý pruh a odbočenie na HLST upchá.