Reply on: Jadran #230915:
Lenže X5 neslúži iba pre cestujúcich z električiek, na Molecovej môžu prestúpiť aj ľudia z 33, resp. nastúpiť tí, pre ktorých je to východisková zastávka. A tí sú podľa mňa postihnutí meškaním spoja, s ktorým nemajú nič spoločné (preto som celkovo vo verejnej doprave zástancom nečakania). Navyše, pokiaľ naozaj kvôli čakaniu spoja na predchádzajúci spoj nestihne cestujúci prestup na ďalší spoj, tak má pravo sa sťažovať (ani na železniciach to nie je zriedkavý jav). Potom nech čaká všetko na všetko.Inak ako sa prejavuje čakanie X6 na X5 z Dúbravky na prestupných väzbách v centre?
MatejBA
Karlovka + Dubravka: 33500 + 34500 = 68000
DNV ma 4x menej obyvatelov.
Nosne linky
DNV: 20, 21 a 29
Karlovka: X6 a 32
Dubravka: X5, 83, 84
Interval nosnych liniek dokopy (priblizny)
DNV (rano, sedlo, poobede, vecer, vikend): 2,5 / 5 / 3 / 6 // 5
Dubravka (r, s, p, v, v): 2,5 / 4 / 3 / 4,5 // 4,5
Karlova Ves* (r, s, p, v, v): 2,5 / 3,5 / 3 / 6 // 5,5
* v Karlovke prestupuje este aj Dubravka do nosnych liniek
Z tohto mi vyplyva, ze DNV ma lepsie spojenia/intervaly k poctu obyvatelov ako Karlovka a Dubravka pocas rekonstrukcie elektriciek. Takze what's your point?