Reply on: Mike #229877:
Myslím, že by bohate stačilo predĺženie linky 203 po Vozovňu Hroboňova a súčasné zrušenie linky 41, prípadne zrušenie aj linky 64 a vedenie linky 203 až po Hlavnú stanicu. Linka 64 je čisto eurofondová, nepotrebná linka, ktorá má jediné logické využitie v úseku Trnavské mýto – Jelačičova a späť.
Mike
Preto by to malo pokračovať buď z Drotárskej na Hlavnú stanicu všetky spoje, alebo zrušiť úplne 64 a viesť všetky spoje na Jelačičovu, alebo na striedačku každý druhý Jelačičova a každý druhý Hl. st. Takže by vznikla linka Koliba - Hodžovo - Hrad - Búdkova - Drotárska - Vozovňa Hrob - Pražská - Hlst? - Trnavské Mýto - Jelačičova a aby jej trasa nebola doslova ako mašľa, tak by sa napr. na Búdkovej (alebo pri vozovni) preklápalo číslo z jednej linky na inú.