Zrovna minule som nad týmto premýšlal, že by policajti mohli kontrolovať stav pneumatík a iných části vozov. Za jedno to bolo po tom, čo som videl fotky pneumatík pri tej kalamite a vzápätí na to po tom, čo som videl v akom stave boli gumy toho busu čo nabúral pri Prahe pred cca rokom. A ono hold, policajti sa dali do práce.
Podľa mňa by sa mali postaviť ráno pri výjazdoch niekde pri vozovni a odstavovať ich rovno tam, aby sa to ani nedostalo do premávky s cestujúcimi. Okamžite brať techničáky a dať odťahovať späť do vozovne. A aj keby nejazdili niektoré spoje, maslo na hlave by mal DPB a nie polícia.
To by sme potom videli akým zázračným tempom by sa objednali a nahodili nové pneumatiky. Toto je hazardovanie so zdravím vodičov a cestujúcich na margo dobrých hospodárskych výsledkov.
Na záver dodať, že by bolo treba viac takýchto kontrol.
V tomto (prvom) prípade by som priestupok (vodiča) riešil pohovorom/napomenutím, avšak všetky ďalšie (po tomto medializovaní) už bude nutné riadne sankcionovať!
Vodiči musia ODMIETAŤ JAZDIŤ s VADNÝMI a NEBEZPEČNÝMI VOZIDLAMI!
Vodic nema vyjst z dvora na vozidle, ktore nesplna zakonne poziadavky. Takze ak im ho vymenia za rovnako obuty vrak, poslat ich do Pecse. A kludne aj do tretice.
Pri dezene okolo 1 mm nepotrebujes ziadny nastroj, vidis aj volnym okom ze je to slick. To by som pri snezeni odmietol aj na dvore preparkovat.
Uprimne a ak im vymenia , dostanu nieco lepsie ?
DNES SU15 1211 nahradil iny SU15, a SOR 2205 nahradilo ine SU15. Vie resp ma sofer vobec nejaky nastroj na meranie dezenu ? ci len nechtom robia ? Kazdopadne JOJka a fizli by to mali viac rozpitvat.
Dik za info
Takze vsetci jazdia z vedomim ze jazdia s nesposobilym vozidlom. Ten dezen ocividne nebude problem len tych 5 vozidiel. Len potom co by nam tu jazdilo, ze ?
To je mi jasne, ale vodic ma povinnost skontrolovat vozidlo pred jazdou.
Keby sa napriklad stala nehoda na snehu a zisti sa ze na vine boli celorocne slicky a vodic nemal sancu, kto bude na vine? Podnik, ci vodic? Preto sa pytam na debila, ci za to moze byt popotahovany aj vodic ze s takym vozidlom jazdil?
Moze byt pokutovany aj vodic takehoto autobusu za to ze vozidlo nie je sposobila jazdy. Napriklad aj pre ojazdene preu, ci rozne typy pneu na jednej naprave?
Ďakujem za opravenie. Samozrejme, tak som to myslel. Kedysi som sa o to zaujímal a z požiadaviek som mal pocit, že s mojim vzdelaním (netechnického smeru) by som sa rušňovodičom mohol stať len s veľkými ťažkosťami.
Viedenský dopravný podnik WIENER LINIEN v inzeráte (zo zákona povinne) uvádza MINIMÁLNU, t. j. GARANTOVANÚ MZDU (MINDESTGEHALT) podľa KOLEKTÍVNEJ ZMLUVY (KOLLEKTIVVERTRAG) 2100 € za 37,5 hod. pracovný týždeň.
mathre
Podľa mňa by sa mali postaviť ráno pri výjazdoch niekde pri vozovni a odstavovať ich rovno tam, aby sa to ani nedostalo do premávky s cestujúcimi. Okamžite brať techničáky a dať odťahovať späť do vozovne. A aj keby nejazdili niektoré spoje, maslo na hlave by mal DPB a nie polícia.
To by sme potom videli akým zázračným tempom by sa objednali a nahodili nové pneumatiky. Toto je hazardovanie so zdravím vodičov a cestujúcich na margo dobrých hospodárskych výsledkov.
Na záver dodať, že by bolo treba viac takýchto kontrol.