Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Chalani, tento Váš týždeň trvajúci multilóg v zmysle Shakespearovského byť či nebyť je tak zlý, že horšie by snaď bolo, keby sa sem vrátil Dunčo (inak už sa zase blíži polrok, takže očakávam jeho advent) a ozrejmil nám informácie o skutočných vlastníkoch DPB. A aj to trocha preháňam, lebo mám pocit, že trocha dospieva a je menej radikálnejší a viac vecnejší. Aj keď som možno pozitívne naladený zo sviatkov a žiadne improvement v skutku nenastal.
Reply on: janstár #228891:
Ak by sa DPB riadil tvojim "super kultivovanym napadom", tak potrebujeme viac autobusov pre prepravenie rovnakeho poctu ludi. Ale vodicov nemame, autobusy nemame ani peniaze na to nemame. Preto prestan otravovat s tymto psycho napadom, ked chces primestsku/dialkovu verziu interieru pre mestsku dopravu, ktora nie je vhodna pre nas v Bratislave. A ja si nemienim platit 2,5 eura za listok, aby DPB mal na to vsetko financie.

A minuska ti davame (vratane mna) preto, ze napriek argumentacii stale melies svoje kraviny. Tak si nebudem drat zbytocne klavesnicu na niekoho, kto si to prosto NEDA vysvetlit nech argumentujeme akokolvek. Keby tam bol HOCIAKY posun, tak mozno, ale tam nie je ziadny. Takze je jednoduchsie jedno kliknutie mysou.

A ked chces vidiet rozdiel poctu ludi vdaka sedackam chod sa rano medzi 7:30 a 8:30 odviezt elektrickou L4 v useku Molecova - Most SNP - v 29T aj 30T - v prednom clanku. A uvidis ten rozdiel, o kolko ludi naviac sa tam vopcha vdaka tomu, ze tam je o 4 sedacky vpredu menej.

A mozem ti slubit, ze uz na teba reagovat nebudem, pretoze si iba zbytocne zvysujem tlak. Pretoze je vacsia sanca, ze sa nejaky moj pripeceny soto/dopravny navrh bude pacit S499 a bude s nim suhlasit, ako to, ze vobec zapojis hlavu a porozmyslas nad nasimi argumentami namiesto verklikovania "kulturne cestovanie" "a ja mam tady pravo sedet!". Pre mna je kulturnejsie to, ze sa dostanem do vozidla ktorym chcem ist a docestujem do prace nacas, ako to ci si sadne o 1-2 osoby viac.
Reply on: fanatikmhd #228887:
TAM ,to je ten z holými sedačkami bez poťahov? Ešte jazdia?
Reply on: omg123 #228888:
Interiér že si objednáva kupujúci,čo si dopravný podnik objedná to sorka vyrobí. Prečo mi tu dávate mínusy,vy nechcete slušne cestovať?
Reply on: omg123 #228888:
Rad NS od SORu sa vyraba aj ako diesel predsa, po Cechach uz jazdia nejake + uz je aj klbovy NS18 diesel prototyp avsak to je rovnaky nepodarok ako NB18 , vlecka je 1:1 s NB18 interierovo , rozdiel je v prednej casti vozidla.
Reply on: fanatikmhd #228887:
MBCC je iny level, na to sa v BA nechyta nic. som zvedavy kolko rokov tie mercedesy vydrzia, mozno to bude aj dvojnasobok toho co tie NB18.
Reply on: janstár #228886:
ze strana a vlada? my ktori robime to zaplatime, strana a vlada iba kradne.tak napis do SOR nech daju taky interier aj do dieslov.
Reply on: janstár #228886:
Podľa mňa ma autobus pre BA vyzerať interiérovo ako MBCC či TAM272A180M (resp 232A116M)...
Reply on: omg123 #228885:
Tie stupienky vzadu ,to sú tie podlažia. Kto to zaplatí? Ale nebude smrad a možno to menej žere. Strana a vláda nech to zaplatí. Tak nech urobia v sorke 12 taký interiér ,o to ide hlavne a nie či je to na baterky ,pre mňa za mňa to môže jazdiť aj na paru. Ja to len kôli tomu interiéru chválim. Tak má vyzerať slušný autobus.
Reply on: janstár #228884:
a kolko to ma podlazi? aj to zaplatis? stoji to 589000 namiesto 220000 ako som pisal.
Reply on: omg123 #228883:
No to je on.Vzadu je 5 miest na sedenie .V predu dve štvorky,14 miest na najnižšom podlaží. Tam sa už dá ako tak žiť. Takéto autobusy potrebuje ľud bratislavský.
Reply on: ceres #228880:
ty si asi necital prispevky toho experta. na to ake kraviny pise som este odpisal pekne. ze mercedes na linke 37 LOL
Reply on: MatejBA #228879:
a hlavne nech si kupi eletricke za trojnasobok ceny diesla.
Reply on: omg123 #228877:
Keď bohorovne odpíšeš, že trojdverový SOR si dotyčný vymyslel, tak asi v tom prehľad máš... Počet sedadiel, kapacitu, cenu a neviem čo ešte teraz neriešim.
Reply on: janstár #228878:
No to je interier pre cestujucich, ked zostanu vonku, lebo nie je kam sa postavit 😂 Vidim, ze ty s tym nedas pokoj, aj ked sa mylis a snad 90% ludi tu ti to uz vysvetlovala. Ale verklikuj si svoje - odporucam, aby si si kupil auto - tam budes mat 4-5 miesto a nikto ti tam nebude stat 😉

https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/861/SOR-NS-12-Electric
Reply on: omg123 #228873:
Už druhýkrát taký išiel,trojdverový.V zadu nemá nijaké čísla ,iba v predu sor znak. Ide ticho ako elektrický ale hlavný je interiér pre cestujúcich. Na čo stáť keď sa dá sedieť. Išiel o 16:15 včera.
Reply on: ceres #228876:
a to ja mam ako vediet co sa nasadzuje na linku 37? ako ten expert pise tak to kludne mohol byt irisbus. a ani pri NS12 nie je rozdiel 14 sedaciek. ale je tam pekny rozdiel v cene 220k vs 589k €.
Reply on: omg123 #228873:
Aj NS 12?
Reply on: janstár #228871:
Pekne si sa splachol do haj*** 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.