V rámci využitia európskeho týždňa mobility som dnes ráno v Bratislave zmeškal rehabilitáciu v nemocnici. Autobus, na ktorý som mal v pláne ísť nešiel ( mal ísť o 7:25 ), ďalší trochu meškal, mal ísť o 7:33, nakoniec išiel asi o 7:36, takže som meškal aj ja. Meškanie sa mi navýšilo ešte vzhľadom k tomu, že do cieľa som musel dva razy prestupovať a mnou plánovaný harmonogram sa nedal následne dodržať.?
Peon
"Ďakujeme za zaslanie čísla účtu. Zadali sme do učtárne príkaz na prevod finančnej čiastky na Vami zaslané číslo účtu.
K Vami zaslaný otázkam Vám zasielame vyjadrenie:
- Pri zakupovaní prestupových lístkov systém v palubnom počítači ponúka výber trasy v zmysle cestovného poriadku s rôznymi kombináciami pre docestovanie do cieľovej zóny. Napríklad vo Vašom prípade, systém vygeneroval aj trasu s možnosťou cestovania cez centrum Bratislavy a následne cez Sv.Jur a Pezinok.
- K Vašej reklamácii sme pre účely vrátenia cestovného priložili Vami zaslaný naskenovaný cestovný lístok, takže nie je potrebné aby ste nám ho zasielali.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy pri cestovaní.
Ďakujeme, že využívate služby našej dopravnej spoločnosti."