Reply on: Sarko #22758:
Ja som myslel, ze dialnice
Stare kremnicke krizovatky, pevne svorky a take veci sa vyskytuju uz len na dvoch krizovatkach a v otocke Sidlisko III, dalsie dve krizovatky su osadene podvesnymi krizovatkami (vyustenie Budovatelskej, krizovatka na Sekcove) a okrem toho su uz vsade Elektrolajny. Trat na S3 je take muzeum, to je pravda, ale vzhladom k tomu, ze je to trat z roku 1985, sa ani velmi neuvazuje, ze ju prevesime na nove zavesy. Ved taka trat na Budovatelskej je z roku 1966 a funguje ako hodiny
S tou totalnou neudrzbou mas pravdu v jednom jedinom pripade - trat na Sirpo, kde jazdi trolejbus len v PD v 60 min. int . 

No na Ceskych drahach sa da cestovat na kilometricku banku, 2000 km = 1200 Kc a plati to aj v IC a EC vlakoch bez doplatku. Plati pol roka. Tak sa teda my presuvame po CR.
tr3mp
D1: Bratislava - Žilina - Košice - Ukrajina (bývalá D61 + D1)
D2: ČR - Bratislava - Maďarsko (totožná s bývalou D2)
D3: Žilina - Čadca - Poľsko (jej časť bola tuším federálna D11?)
D4: križovatka s D2 pri Jarovciach - Rakúsko (ďalšia dostavba v podobe nultého okruhu BA
Okrem toho sú ešte rýchlostné cesty R1-R6:
R1: Trnava - Nitra - Zvolen - Banská Bystrica
R2: ČR - Trenčín - Prievidza - Zvolen - Košice (ďalší zvyšok federálnej D1 + cesta č.50)
R3: Maďarsko - Šahy - Zvolen - Martin - Orava - Poľsko
R4: Maďarsko - Košice - Prešov - Poľsko
R5: Čadca - ČR
R6: Púchov - ČR