Som si myslel.
Ale podchod robit vedia a aj ich robia... To je taky problem nadviazat podchod na vznikajuci bezbarierovy podchod, ktory sa preraba zo sluzobneho?
No to je ďalsia kapitola. Vraj na stanici nie to miesta na pristavovanie vlakov.
Neda sa tam urobit nastupisko pre vlaky zacinajuce na HLST smer Vieden a smer Kuty?
schody ani netreba... jednoduchú rampu osadiť, keď tam raz za čas ťahajú RJ alebo niečo do dopravného múzea... na druhú stranu rozumiem, že je to koľajisko a nie holubník... so vzdialenosťou je to pravda, neraz som tam dobiehal l32, keď som videl ako mi uteká zo zast. HLST
A mna vzdy zaujme pri Sokolskej jedna otazka.
Preco nie je z tejto zastavky pohodlny prechod na Hlavnú štanicu? Vzdušnou čiarou je to naozaj kúsok. Dokonca na peron č.1 je to bližšie ako zo zastávky Hlavná stanica, ak by sa vybudovali schody a prechod.
Gugeľ hovorí, že medzi dopravnou značkou zastávka a označník je 23m, takže asi preto. Či je to ok a či by sa zastávka nemohla predĺžiť, to už je na inú debatu. Rovnako ako prístrešok. Rátam, že ak nie je vôľa rozšíriť ostrovček na Račku, a osadiť tam prístrešky, na nejakú Sokolský s*re bílý tesák...
Premisa 1. ak na Sokolskú príde autobus, je veľká pravdepodobnosť, že bude z Petržalky.
Premisa 2. ak na Sokolskú príde trolejbus, je veľká pravdepodobnosť, že ide na Kramáre.
Záver: Zastávka je teda dôležitá v relácii Petržalka - Kramáre.
Otázka: Prečo na zastávke nie je prístrešok a prečo vodiči utekajú zo zastávky (trolejbusy pred autobusmi a autobusy pred trolejbusmi)?
Osobne si myslím, že združené zastávkové cestovné poriadky by sa mali zaviesť všade, kde majú dve linky rovnakú trasu, keďže cestujúceho nemusí trápiť, že pod akým číslom pôjde jeho spoj.
V piatok som tankoval při poľskej (STAR) pumpě v Hamburgu a keď sa môj nemecky nehovoriaci kolega chcel s pokladníčkou rukami-nohami dohovárať o kľúči od záchoda, ukázalo sa, že je to Češka.
Mám prosbu na expertov - kde je možné nájsť dokument, v ktorom sú stanovené výkony vo verejnom záujme, ktoré si Mesto Bratislava objednalo na rok 2017 a rok 2018 od DPB a.s. (neviem presný názov, mal by to byť asi "Plán dopravnej obsluhy"). ... chcel by som vedieť objem objednaných výkonov na konkrétne linky.
Ámos
Neda sa tam urobit nastupisko pre vlaky zacinajuce na HLST smer Vieden a smer Kuty?