Dnes v 83-ke v Dúbravke starý pán pri normálnom rozbehnutí autobusu spadol celý na podlahu [na chrbát a hlavu]. Našťastie medzi cestujúcimi bola aj zdravotná sestra, potom prišla záchranka (až po príchode oblastného dispečera z DPB). Aj keď som to mal za chrbtom, som si istý, že pretože autobus nebol plný a je tam dosť tyčí, tak chybu spravil starý pán, že sa žiadnej tyči nechytil. Nedávno keď po nehode dvoch áut jedno skončilo na električkových koľajniciach (takisto v Dúbravke), tak tiež prišiel ako prvý oblastný dispečer [a až po ňom dopravní policajti].
Jadran
80-ky nech majú kľudne zvlášť CP, bude to prehľadnejšie. Ja by som nechal kopčiansku vetvu 80-kou bez označenia, a spoje na Matadorku by som označil 80A s poznámkami pre tých pár zachádzkových spojov k cintorínu tak ako doteraz, v CP.
Pri linke 77 zas vetva po Spaľovňu by ostala ako 77 s poznámkou pre zachádzky k Vodostavu, k Lodenici by chodila 77A.
Rovnaké označenie by som zaviedol pre doplnkové linky kopírujúce inú linku, aby bolo jasné, že na seba nadväzujú, na rozdiel od liniek, ktoré podobné čisla majú a pritom v tomto smere nemajú so sebou nič spoločné (napr. 39-139, 51-151, 84-184 atď).
Rozumej: 191 -> 91A, 192 -> 92A, 196 -> 96A,... (31 -> 39A?...)