Reply on: 810zssk #225809:
Takže v podstate spor z tvojho pohľadu spočíva v tom, že súčasné požiadavky na pozíciu vodiča v cestnej doprave sú prehnané. Ja sa však akosi neviem stotožniť s tým, aby mohol ľudí voziť ktokoľvek – to platí o verejnej hromadnej doprave všeobecne. Aj v DPB pôsobí cez 100 vodičov, ktorí vykonávajú svoju prácu ako vedľajšie zamestnanie a napriek tomu musia spĺňať prísne kritériá na získanie nielen vodičského oprávnenia, ale taktiež aj osvedčenia o odbornej spôsobilosti, bez ohľadu na to, či majú vo vozidle jedného cestujúceho ako nejaký nešťastník v Uberi alebo 150 ľudí v poobedňajšej špičke. Znižovanie nárokov v racionálnej miere je OK, ale nie úplne ustúpenie od týchto požiadaviek. Pokútnictvo nie je v poriadku a ochrana cestujúceho je povinnosťou, nie možnosťou štátu.
taký že stanica centrum 40€
Ámos
Turba sa v Bratislave nepouzivaju, to je Prazska specialitka. To ze vyvoj taxametrov zastal niekde v prvej polovici 90tych rokoch je fakt.
Celemu tomuto humbuku ohladom UBERu nerozumiem. Ono aj damam co chodia opatrovat do Rakuska vyhovovali nelegalne "taxiky" a az ked ich 7 zahucalo, tak zrazu chcu vsetci regulaciu a ochranu.
To že si ludia nepraju ochranu statu neznamena, ze ju stat nema poskytovat. Ani pri investovani do BMG a Horizontu ludia nechceli ochranu. A potom vraveli inak.