Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: shaggy #225703:
To je psychologia, ked niekde ides kazde rano cely zivot, nevnimas uz okolie´. Nieco podobne ked jazdis tu istu cestu do roboty dennodenne , vacsinou ides po pamati a znacky nesledujes lebo vies kde je uz aka znacka, jama.
Neviem, kde sa to pýtať a nenašiel som to nikde inde, tak sa opýtam tu - neviete, čo to v novších autobusoch beží na tých obrazovkách? Je tam nejaké krátke video zatvárajúcich sa dverí a statický obraz nejakého muža so zakrúžkovanou tvárou.
Reply on: ivanbuto #225691:
Predsa zo stavebného zákona, na základe ktorého je vydaná územnoplánovacia dokumentácia vo forme územného plánu, ktorý určuje zásady a regulatívy verejného dopravného vybavenia.
Reply on: ivanbuto #225697:
Uprimne najradsej by som videl elektricku na CSU s uvratou - nou by sa dala potom zrusit aj 31 aj 39 kedze el.linka ( ak by sla cez tunel a obchodnu na stanicu) by vyriesila 2 muchy jednou ranou ( aj spojenia k skolam STU aj na stanicu) a doplnkova predlzena 64 ( hoc ta sa zrejme spoji skor s 41/203)
Reply on: Ámos #225699:
Dúfam, že nie...
Reply on: ivanbuto #225697:
Prečo tá idea nakoniec padla?
Reply on: Petto #225695:
K CSU nie, aj kvôli idei budovať napojenie k CSU sa proces natiahol.
Reply on: Petto #225695:
K CSU by to bodlo. Mali by priamy spoj na stanicu a nepreťažovali by L93.
Reply on: ivanbuto #225694:
A chcu tam nakoniec aj otocku ( stopu) ponad dialnicu pri ZOO ? alebo aj otocku na CSU ?
Reply on: Petto #225681:
V stave dopracovania štúdie realizovateľnosti.
Reply on: david1 #225689:
Pesia zona je definovana dlazbou? A komunikacie v historickom centre nie su obsluzne, ked ide o jedine pristupove cesty k mnohym prevadzkam a bytom?

Samozrejme nehovorim o uplnom zakaze akejkolvek cestnej dopravy, ale o jeho limitovani. Teda auta do 3,5 tony bez obmedzenia, ostatne vozidla len ako dopravna obsluha vo vymedzenom case (napr. kladivka od 9:00 do 15:00).
Reply on: ivanbuto #225691:
Neviem z čoho to vyplýva, podľa mňa sa môže postaviť hocikedy (napr. aj ako čierna stavba). Ale tak hádam sa bude posudzovať súlad so strategickými územnoplánovacími dokumentáciami, či nie? Druhá vec je, ak je v ÚGD, to by mohlo stačiť.
Reply on: Mike #225690:
Z čoho vyplýva, že trolejbusová trať sa nemôže postaviť, pokiaľ nie je v územnom pláne?
Reply on: Petto #225681:
Nie je to v územnom pláne. Bez toho by mala byť po správnosti postavená iba ako dočasná.

A po druhé, videl si niekde oznam o tom, že by bola spracovaná dokumentácia pre územné rozhodnutie, vydané územné rozhodnutie, alebo nebodaj vydané stavebné povolenie? Potom by stačilo "už iba" vybrať zhotoviteľa stavby. Pokiaľ ja viem nebolo ešte nič z toho.

Reply on: 810zssk #225688:
Ide o obslužnú komunikáciu a nie vydláždené centrum mesta.
Aj keby tam dali zákaz vjazdu tak max. mimo dopravnej obsluhy.
Počas výstavby sa aj tak vždy udelujú výnimky ako napr. pojazďovanie Obchodnej ulice čo je tiež regulérna pešia zóna pri výstavbe Austrian Trend hotela.

Obmedziť tam môžu rýchlosť značkami a samozrejme spomalovacími retardérmi. Čo však bude určite zase vadiť obyvateľom prilahlých domov pre neustále otrasy a hluk pri rozbiehaní po jeho prejdení...
Reply on: david1 #225687:
Preco nie? Bavime sa predsa o zmene dopravneho znacenia, ktora je cela hypoteticka. Bez zmeny dopravneho znacenia ziaden zakaz nemoze byt zavedeny. Ci uz tym znacenim bude znacka "zakaz vjazdu", alebo znacka "pesia zona" (s prislusnym vyznacenim typov vozidiel a casu kedy im je vjazd povoleny) nemeni nic na hypotetickosti tejto debaty.
Reply on: 810zssk #225686:
Tak sa to oznaci ako pesia zona a bum... hádam sa nebudeme baviť v hypotetickej rovine....

Reply on: david1 #225683:
Tak sa to oznaci ako pesia zona a bum, porovnavat mozme? Osobne by som ako najdolezitejsie videl vylucit tam nakladnu dopravu cez vikendy, kedy ludia chodia na vychadzky.

Samozrejme objednavanie merania na 158 je volovina, to je druha vec.
„Zákazníci s ohledem na evropské dotace a požadavek snižování CO2 poptávají i výměnu dieselových pomocných pohonů za baterie. V jednání je aktuálně přestavba dvanácti kloubových trolejbusů pro BBG Eberswalde v Německu,“ vysvětlil Prahl.


Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/trolejbus-baterie-skoda-transportation-doprava-akumulatory-ptm-/eko-doprava.aspx?c=A180313_205427_eko-doprava_mpl

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.