Vmax 30km/h, cez váhu a ostrý obluk za ním na 113tej koľaji (asi 300m) je iba 20km/h. 113ta koľaj navyše disponuje odchodovým návestidlo do rače, čo vysoko uľahčuje situáciu. Akurát jediný perón od Sahary (čo je dosť daľeko) po Raču vyjde len pod tou dlhou lávkou na príchodoch.....Navyše..uprostred jej dĺžky....
BigMac
Neskôr už len jeden, Os 2442 sa volal.
Ad služobný ables motor: Netuším, 20 rokov som nemal potrebu ho použiť.
Okolo roku 2002 po rozpade unitárnych ŽSR to jazdilo, lebo viem, že TO MALO VLAKVEDÚCEHO (!!!), ktorého jedinou náplňou práce bolo počítať zamestnancov a škatuľkovať ich, kto je od ŽSR a kto od ZSSK. A niečo sa mi marí, že keď sa odčlenila ZSCS, tak sa to škatuľkovalo tiež, len do trojchlievikového tlačiva.
Skúsim zistiť, či to ešte jazdí.
Viem, že jazdí malý motor (812) medzi depom a stanicou na Bhl.