1. Existuje z Východného dopyt (nemyslím školákov idúcich do Rače)?
2. Je tento dopyt dostatočne silný na vytvorenie nového vlaku?
3. Bratislava-Vinohrady - Bratislava-Vajnory = 5,20 km, Bratislava-Vinohrady - Odb. Vinohrady - Východné - Bratislava-Vajnory = 6,20. Upozorňujem ale na skutočnosť, že na oboch trasách je rôzne traťová rýchlosť. Výhybky cez ktoré by vlak išiel v oboch prípadoch si si spočítal?
4. Chceme preplnené vlaky posielať na zastávku, kde nastúpi tak 5-7 ľudí?
5. Chceme vlak spomaliť aby bol menej konkurencieschopný, kvôli cestujúcim, ktorí po krátkej jazde autobusom majú možnosť prestúpiť na električku?
6. Chceme aplikovať sadistické výnimky z výnimiek do linkovania vlakov?
Práve mi napadlo: Ak bude naozaj od júna 2018 obnovená osobná doprava cez ŽST ÚNS do /z Petržalky, čo tak vrátiť osobáky aj na ŽST Východné? Poloha nástupišťa s prístreškom pre cestujúcich [čo si pamätám z čias vlakovej linky 155] je v krátkej pešej dostupnosti od zastávky MHD aj najbližších domov (vidieť to na mape).
Zdá sa mi, že dávnejšie tu niekto písal, že z Hlavnej stanice na ŽST Vajnory je to najkratšie tak ako jazdia bežne vlaky (železničná trať prechádzajúca aj v blízkosti Zlatých pieskov). Občas však býva(la?) výluka a rýchliky, EC aj S60 išli [samozrejme bez zastavenia] cez ŽST Východné. Približne o koľko v km je to navyše?
Čo myslíte, stálo by za pokus S60 z Hlavnej stanice smer Vajnory presmerovať cez ŽST Východné, že by tam vlaky pre cestujúcich zastavovali? Alebo aspoň tie predĺžené vlaky cez pracovné dni z / do Petržalky tam presmerovať? To by obslúžili celkom slušnú časť Bratislavy (ŽST Petržalka, ŽST ÚNS, ŽST Nové Mesto, ŽST Predmestie, ŽST Východné a ŽST Vajnory).
Áno. ? Z toho linku čo si dal ma najviac zaujala táto fotka z interiéru: https://www.vlaky.net/upload/galeria/003185/065259.jpg Minimálne dve miesta na sedenie, stolík a na okne záclonka ako v starom reštauračnom vozni prevádzkovanom WGSKE. ?
Ono, hlavne si tu nikto neuvedomil, že tá noclaháreň nie je otvorená 24/7. Príchod je možný len do 22:00, takže:
a) v noci tam nie je kvôli komu stáť,
b) aj keby tam N70 zastavovala, tak zmieňovaná skupina cestujúcich tam vystupovať ani nastupovať nebude.
K bodu 4: Elektronicke CL sa na zeleznici zakupuju v oznacovaci, nie vo vlaku. Vynimkou su stanice kde OCL nie je, tam eCL zakupit mozne nie je (co je systemova chyba, ktoru ocividne ZSSK nema zaujem riesit).
1. ospravedlňujem sa bol to vlak ZSSK, nie ŽSR, máte malý bezvýznamný puntík.
2. nie, necestoval som v rámci 100+101, natoľko som oboznámený so zónami IDS BK.
3. áno mám PČL na 100+101. ale opakujem, bolo to mimo tých zón.
4. a áno je úplne evidentné že sprievodcovia ZSSK nevedia (predpokladám že z technických dôvodov) predávať elektronické CL.
Miesto obkecávania na ktoré vyššie reagujem, by mi niekto mohol vysvetliť: prečo ma sprievodca nemôže normálne vyzvať aby som predložil papierový preukaz ZŤP a kúpil si lístok v hotovosti?
Sa opytaj v DPB ja nerozhodujem o tom ktore linky tam stoja a ktore nie. Ja som len skonstatoval ze dovod bude asi ako pisal JamaVOku ze ta zastavka viacmenej sluzi len spominanym klientom Mea Culpy. A pocitam ze DPB sa skor snazi zabezpecovat dopravu riadne platiacim cestujucim.
A aký má vplyv to, či majú lístky alebo nie? A aký vplyv má to, či vystúpia na Astronomickej a idú (zväčša v tmavom oblečení) popri ceste 500 metrov, alebo by vystúpili pri ubytovni?
Tiez si myslim. Mam obavy ze tu zastavku vyuzivaju nejaky platiaci cestujuci ak ano tak ich bude minimum. Vacsinou tam zvyknu vystupovat klienti Mea Culpy a nerobim si iluzie ze maju PCL a cvakat listky som ich tiez este nevidel ? . Ona tam nestoli ani L78 asi z tohoto dovodu.
Peon
Zdá sa mi, že dávnejšie tu niekto písal, že z Hlavnej stanice na ŽST Vajnory je to najkratšie tak ako jazdia bežne vlaky (železničná trať prechádzajúca aj v blízkosti Zlatých pieskov). Občas však býva(la?) výluka a rýchliky, EC aj S60 išli [samozrejme bez zastavenia] cez ŽST Východné. Približne o koľko v km je to navyše?
Čo myslíte, stálo by za pokus S60 z Hlavnej stanice smer Vajnory presmerovať cez ŽST Východné, že by tam vlaky pre cestujúcich zastavovali? Alebo aspoň tie predĺžené vlaky cez pracovné dni z / do Petržalky tam presmerovať? To by obslúžili celkom slušnú časť Bratislavy (ŽST Petržalka, ŽST ÚNS, ŽST Nové Mesto, ŽST Predmestie, ŽST Východné a ŽST Vajnory).