Reply on: Peon #225552:
Odpoviem Ti protiotázkami ? 1. Existuje z Východného dopyt (nemyslím školákov idúcich do Rače)?
2. Je tento dopyt dostatočne silný na vytvorenie nového vlaku?
3. Bratislava-Vinohrady - Bratislava-Vajnory = 5,20 km, Bratislava-Vinohrady - Odb. Vinohrady - Východné - Bratislava-Vajnory = 6,20. Upozorňujem ale na skutočnosť, že na oboch trasách je rôzne traťová rýchlosť. Výhybky cez ktoré by vlak išiel v oboch prípadoch si si spočítal?
4. Chceme preplnené vlaky posielať na zastávku, kde nastúpi tak 5-7 ľudí?
5. Chceme vlak spomaliť aby bol menej konkurencieschopný, kvôli cestujúcim, ktorí po krátkej jazde autobusom majú možnosť prestúpiť na električku?
6. Chceme aplikovať sadistické výnimky z výnimiek do linkovania vlakov?
Peon
Zdá sa mi, že dávnejšie tu niekto písal, že z Hlavnej stanice na ŽST Vajnory je to najkratšie tak ako jazdia bežne vlaky (železničná trať prechádzajúca aj v blízkosti Zlatých pieskov). Občas však býva(la?) výluka a rýchliky, EC aj S60 išli [samozrejme bez zastavenia] cez ŽST Východné. Približne o koľko v km je to navyše?
Čo myslíte, stálo by za pokus S60 z Hlavnej stanice smer Vajnory presmerovať cez ŽST Východné, že by tam vlaky pre cestujúcich zastavovali? Alebo aspoň tie predĺžené vlaky cez pracovné dni z / do Petržalky tam presmerovať? To by obslúžili celkom slušnú časť Bratislavy (ŽST Petržalka, ŽST ÚNS, ŽST Nové Mesto, ŽST Predmestie, ŽST Východné a ŽST Vajnory).