Reply on: Ike #225054:
tak to sa teda naozaj prejavila odbornosť Jaspersákov - že " premávka po Prístavnom moste je dnes minimálna a v tomto smere nejde o tzv. úzke miesto". To je teda bombové konštatovanie. Tu sa jasne ukázalo, že nemajú ani páru o komplexných problémoch dopravy v Bratislave t.j. o chápaní dopravy v aglomerácii ako o celom súbore všetkých hlavne koľajových dopráv t.j. železničnej dopravy a koľajovej mestskej dopravy. Takzvaná obvodová železničná komunikácia vedená cez žst. Nové Mesto, UNS, Prístavný most do žst. Petržalka predsa nikdy nevyrieši a nepomôže riešiť problémy. Kto sa bude TERIGAŤ dookola mimo zdrojov a cieľov. Už si konečne otvorte tie zakarpavené oči a pochopte, že najkratšia spojnica medzi Petržalkou ako zdrojom a cieľmi ciest vedie cez Starý most a centrálnu mestskú oblasť. Zobuďte sa zo svojho mokrého sna. A mimochodom keby už dnes bola Filiálka v prevádzke aspoň ako hlavová stanica tak by Vám Jurčania, Pezinčania, Šenkvičania a Trnavčania ďakovali a keby ešte VUC-ka sem doriešila dovoz autobusmi aj z ostatných obcí. Vystúpili by na okraji centra mesta s pešou dostupnosťou do centra a s prestupom na linky doplnkovej dopravy na všetky strany. A dnes by nemuseli v Remingu podľa odborníkov z Jaspersu vymýšľať "iks" scenárov dostavby uzla ktorá sa tak či tak nebude v navrhovanom riešení realizovať..
dyspozytor
Navyše to bolo hrubo nekolegiálne - neodpustím si!
Mne z toho vyšlo, že "message" pre ostatných v obdobných (sporných) prípadoch do budúcna je: "pokojne nakričte na vodiča, ak budete mať pocit, že je to tak správne a keď nepomôže ani to, násiliu sa medze nekladú - pretože JA som cestujúci!"