Jáj kamarát keď máš taký dôležitý turnaj prečo nejdeš v predstihu aby sa ti toto nestalo.Nezabúdaj že Bratislava nie je Tokio a doprava je tu nevyspytaťelná, môže sa prihodiť hocičo, porucha,nehoda...Ináč keď je všetko v poriadku nie je dôvod aby MHD nešla presne podľa grafikónu.Ja keď mám niečo dôležité stihnúť a byť presný idem aj o 1/2hod v prestihu a to je jedno či MHD,pešky alebo autom.
Poker je pekná a inteligentná hra tak zapracuj aj na tej dochviľnosti ?
Myslim si, ze by sme mali mat z kazdej serie po dva historicaky. Sichr, je sichr. Jasne, ze vdaka tomu nebude dostatok financnych prostriedkov na udrzovanie a vsetky sa casom rozpadnu. Ale hlavny bol predsa umysel, mat z kazdej serie T3 dostatok historicakov.
Aj ja som počul, že jedna by mala ísť na snehový pluh namiesto 8437. Ja by som na to určil 7602, keby bolo po mojom, lebo má nepôvodné čelo. Zo 7610 by som rád videl historičák. Reprezentovala by seba, sériu T3.V a aj T3M. Potom by sme mali historické T3-ky z každej série.
Problém s celodennými deviatkami je primárne v tom, že sa malo jednať len o zmenu výpravy vozidiel na jednotlivé linky. Dnes je výprava taká, aká bola pred Vianocami, s výnimkou toho, že 10 kačíc vypravovaných pôvodne na linku 8 je dnes vypravovaných na linku 6+9 a štyri KR súpravy z linky 9 boli presunuté na linku 8. Z toho vyplýva, že na viditeľnú zmenu vo forme väčšej ponúkanej kapacity nasadzovaním dlhších vozidiel by bolo potrebné zmeniť štruktúru vozového parku v jednotlivých vozovniach. Na tom sa pracuje a niekoľko T3P by malo byť presunutých do Krasňan – prvou by mala byť súprava 7785-86. Aj keď počet voľných vozov klesne s odstavením 7602-10 (ale neskôr sa dorovná so zaradením 7303-04 do premávky). S vzkm to nemá nič spoločné, to je skôr štatistický údaj.
Pokiaľ ide o príspevok #224574: Pôvodne sa uvažovalo nad variantom 6+8, pretože linka 8 potrebovala posilniť najmä v rannej špičke a v poobednej špičke po 16. hodine, keďže je jedinou električkovou linkou spájajúcou Obchodnú a prestupný uzol Blumentál s prestupným uzlom na Trnavskom mýte. Počas sedla a večera postačujú vozidlá K2S. Z toho dôvodu mala byť prehodená výprava medzi L6 a L8, čím by sa zabezpečilo zlepšenie parametrov v špičke na L8, vrátili by sa primerané vozidlá na L6 a na L9 by ostali celodenne primerané 30-metrové vozidlá. To si však vyžadovalo nasadenie o 4 ks TT/29/30T viac na úkor 4 ks K2S a k tomu zatiaľ neprišlo. Práve preto sú na L9 aj počas špičky kapacitne nepríslušné vozidlá K2S.
Doklady sú asi to najmenej prečo tam treba chodiť.
Hendikepovaní musia vkuse dokladať doklady a posudky pre sociálny úrad , aby dostali príspevok na pomôcky a pod.
Preto by mal byť takýto úrad vždy v rozumnej dostupnosti čo tu nie je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
forester