Reply on: Z #22357:
Dizajn robil Patrik Kotas a ten trolejbus sa mu naozaj vydaril, ak jed vidno ze je to uz 10-rocna konstrukcia (ci kedy sa to navrhovalo). Ale urcite je to krajsie ako Ikarusy radu 4xx alebo SORy, aspon podla mna. Tie trolejbusy au aj z praktickej stranky dobre vymyslene. Siroke dvere, rozumny interier, zodpovedajuci sucasnym poziadavkam. V Brne maju uz 46 21Triek (mozno aj viac) a velmi sa mi pacili. Dufam, ze sa nasa 21TrAC homologizuje co najskor a na buduci rok zacnu seriove dodavky. A 22TrAC je samozrejmostou.
Ale bude urcite prinosom pre prepravne naroky buduceho obdobia!
(To by som potom mal fotkami a filmami zapratany cely byt
J
Samotná homologizácia sa skladá z troch fáz a to nabehanie určitých km bez záťaže, s umelou záťažou a potom s ľuďmi. Ak sa vyskytne nejaká závažná či vážnejšia chyba celý proces ide odznovu - viď 7303. Samozrejme tie poruchy sú určené, ktoré môžu byť a ktoré nie. Mám pocit, že sa musia najazdiť nejaké tisíce km, ale to neviem presne.
Toto by mohol vedieť Sarko alebo Igorko či teraz S499.1023