Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marca205 #222618:
Poslali ste to aj na adresu DPB?

Nebola situacia v Tbuse taka, ze pani sa spamatala na poslednu chvil? A idealne v case, ked zacalo zvonenie si zmyslela vystupit?

"šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili." To by ju nedal nikdy, pretoze dibiehajucich by mal stale pri dverach.
Reply on: zakaznik #222622:
Samozrejme, ja som to nemeral, takže neviem povedať, či sa malo posúvať o 30, 50, 100 alebo 150 cm. Každopádne komunisti si nakreslili uličné čiary a plánovali búrania, ktoré nie sú dnes aktuálne.
Takže sa to malo posunúť podľa dnešného stavu, mali riešiť napr. aj zúženie oproti 2 levom. Zbúranie domu už nie je dnes aktuálne. Rovnako aj vyrovnať oblúk pri križovatke s Mariánskou ulicou.
Reply on: mrkvakj #222624:
Tak to som si vybral asi zlý autobus na otestovanie Wi-Fi? ?
Reply on: Andy_-_SK #222623:
V 2241 fungovala perfektne. Dokonca to zvladlo aj Youtube na 720p. ?
Vie mi niekto povedať či funguje Wi-Fi vo všetkých nových SORoch? Lebo mal som tú česť sa previezť 2234 a tam sa Wi-Fi hrala, že je pripojená, ale vôbec nefungovala?
Reply on: S499.1023 #222615:
Napríklad by bolo v zastávke viac miesta, napríklad by nemusela každá električka smer Kamenné brzdiť kvôli autám pred križovatkou s Rajskou, atď.
Reply on: MatejBA #222620:
A este rychly priklad, ktory som nasiel: https://youtu.be/cwG07uZotVQ?t=4m40s
Reply on: Marca205 #222618:
No zrovna trolejbusy maju minimalne 5 sekund zvukove a svetelne znamenie o zatvarani dveri a 3 sekundy ich zatvaraju. Urcite ta starsia pani nedobehla na poslednu chvilu? Lebo v tom pripade sa uz vodic mohol pozerat do spatneho zrkadla aby odisiel zo zastavky a nemusel ju vobec vidiet.
Reply on: S499.1023 #222617:
Posunom trochu bližšie k ministerstvu nezamestnanosti by sa napríklad mohlo narovnať zakrivenie pri križovatke s Mariánskou ulicou, takže celkovo netuším, o akom kľučkovaní si točil. ?
Dobrý deň, chcela by som upozorniť na šoféra trolejbusu, ktorý dnes, t. j. 8.9. šiel po Záhradníckej ul. smerom k Zimnému štadiónu, pravdepodobne č. 205 (išla som o 14.50 iba jednu zastávku od ŠNOP, takže som číslo neregistrovala), ale všimla som si číslo na trolejbuse - 6024.
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Reply on: Ike #222616:
Samozrejme, že mala ale určite nie v posune osi o 30 cm. Hlavný potenciál leží aj tak v oblasti oboch križovatiek na konci rekonštruovaného úseku.
Reply on: S499.1023 #222615:
Nesúvisí to s touto kauzou, ale súhlasím so zakaznikom, že tá trať mala ďaleko väčší potenciál, ako výmena koľajníc, jedna zastávka viedenského typu a konzervácia súčasných neduhov.
Reply on: zakaznik #222614:
A čomu by to ako malo pomôcť, tých 30 cm?
Reply on: S499.1023 #222613:
Napríklad takých 0,3 m nie je na trati veľa, ale v zastávke je to takmer +20 m^2
Reply on: zakaznik #222612:
Takže trať by podľa teba mala kľučkovať podľa fluktuujúcej šírky ulice?
Reply on: Ámos #222610:
V prvom rade je to odfláknutý projekt ako vždy. Idú tam dať zastávku, ale teleso trate sa neposunie ani o centimeter. Napriek tomu, že pred ministerstvom nezamestnanosti je množstvo miesta.
Na mieste dotknutých obyvateľov by som postupoval rovnako.

Reply on: Ámos #222610:
Mozno by bolo jednoduchsie podat trestne oznamenie, kedze je tu podozrenie zo zneuzitia pravomoci v pripade isteho listnaca. Cim dlhsie bude stavba pozastavena, tym dlhsie budu chodit policajti ku dvom levom nastvany do roboty. A ked sa to takto niekolko mesiacov bude dotykat priamo nich, tak clovek nikdy nevie, mozno aj motyka vystreli. ?
Reply on: zakaznik #222609:
Uviedlo to ministerstvo dopravy, ktoré v tejto veci rozhodlo ako dovolací orgán. BSK ma iny pravny nazor.
Celkom by ma zaujmal nazor nezavisleho pravnika. Ci je to praca Listnaca alebo chyba BSK.
Rekonštrukcia električkovej trate na Špitálskej ulici v Bratislave nie je povolená v súlade so zákonom. V procese sú viaceré vážne pochybenia a je nutné výstavbu zastaviť.
https://dennikn.sk/minuta/873501/?ref=mwat
Reply on: JerryBA #222604:
Aj všetky 525-ky by mohli štartovať, alebo 630, alebo 727.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.