Vie mi niekto povedať či funguje Wi-Fi vo všetkých nových SORoch? Lebo mal som tú česť sa previezť 2234 a tam sa Wi-Fi hrala, že je pripojená, ale vôbec nefungovala?
No zrovna trolejbusy maju minimalne 5 sekund zvukove a svetelne znamenie o zatvarani dveri a 3 sekundy ich zatvaraju. Urcite ta starsia pani nedobehla na poslednu chvilu? Lebo v tom pripade sa uz vodic mohol pozerat do spatneho zrkadla aby odisiel zo zastavky a nemusel ju vobec vidiet.
Posunom trochu bližšie k ministerstvu nezamestnanosti by sa napríklad mohlo narovnať zakrivenie pri križovatke s Mariánskou ulicou, takže celkovo netuším, o akom kľučkovaní si točil. ?
Dobrý deň, chcela by som upozorniť na šoféra trolejbusu, ktorý dnes, t. j. 8.9. šiel po Záhradníckej ul. smerom k Zimnému štadiónu, pravdepodobne č. 205 (išla som o 14.50 iba jednu zastávku od ŠNOP, takže som číslo neregistrovala), ale všimla som si číslo na trolejbuse - 6024.
Nastupovala som prednými dverami, našťastie som stihla - privrel mi iba pätu do dverí, ale vzápätí nastal krik v trolejbuse, lebo pán šofér v stredných dverách privrel staršiu pani s paličkou, ktorá sa snažila vystúpiť.
Tak som si dovolila ho upozorniť, aby dával pozor, veď nie je normálne, aby privieral do dverí cestujúcich a ohrozoval ich život. Jeho jediná reakcia bola, že predsa sme museli počuť signalizáciu, že zatvára dvere.
Nuž, doteraz som si naivne myslela, že šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili. Ja som signalizáciu počula, ale už som mala jednu nohu v trolejbuse, tak som to stihla, aj keď so zachytenou pätou, ale pani s paličkou asi nestihla vyskočiť. No ako by mohol mať šofér prehľad o tom, čo sa deje v trolejbuse, keď na jeho dverách bola nalepená pomerne objemná pani, s ktorou sa spokojne zabával - hlavne že v každom dopravnom prostriedku sú nápisy, aby cestujúci nestáli v priestore pri šoférovi, lebo mu prekážajú vo výhľade.
Myslím, že takýto bezohľadný šofér by nemal jazdiť minimálne na takej trati, kde je zvýšená frekvencia menej pohyblivých cestujúcich, ktorí pri ortopedickom zdravotníckom zariadení nastupujú. Mária Ostrochovská (maria.ostrochovska@gmail.com)
Nesúvisí to s touto kauzou, ale súhlasím so zakaznikom, že tá trať mala ďaleko väčší potenciál, ako výmena koľajníc, jedna zastávka viedenského typu a konzervácia súčasných neduhov.
V prvom rade je to odfláknutý projekt ako vždy. Idú tam dať zastávku, ale teleso trate sa neposunie ani o centimeter. Napriek tomu, že pred ministerstvom nezamestnanosti je množstvo miesta.
Na mieste dotknutých obyvateľov by som postupoval rovnako.
Mozno by bolo jednoduchsie podat trestne oznamenie, kedze je tu podozrenie zo zneuzitia pravomoci v pripade isteho listnaca. Cim dlhsie bude stavba pozastavena, tym dlhsie budu chodit policajti ku dvom levom nastvany do roboty. A ked sa to takto niekolko mesiacov bude dotykat priamo nich, tak clovek nikdy nevie, mozno aj motyka vystreli. ?
Uviedlo to ministerstvo dopravy, ktoré v tejto veci rozhodlo ako dovolací orgán. BSK ma iny pravny nazor.
Celkom by ma zaujmal nazor nezavisleho pravnika. Ci je to praca Listnaca alebo chyba BSK.
Rekonštrukcia električkovej trate na Špitálskej ulici v Bratislave nie je povolená v súlade so zákonom. V procese sú viaceré vážne pochybenia a je nutné výstavbu zastaviť. https://dennikn.sk/minuta/873501/?ref=mwat
Okrem zrušených OS na to čo ostalo dávajú zúfalo malú kapacitu.
Tri vagóny to čo je??
Toľko chodí po hrbatej z Kútov do Trnavy alebo z Levíc do Zámkov, kde je aj to veľa.
Z dedín za Zámkami prídeš do BA o 6,59 s 4608 preto taká plnka a potom až 8:30 OS/Rex 4640/1878
Na to ide už po 26 min. další OS 4612 s príchodom o 08:57 už v takte do večera...
Ámos
Celkom by ma zaujmal nazor nezavisleho pravnika. Ci je to praca Listnaca alebo chyba BSK.