To je bývalý názov Strmých vŕškov.... To nevzniklo ako nová zastávka, ale len stará bola premenovaná. A asi v daktorých databázach to nemajú premenované (kedysi tam jazdila 102)
A ešte keď sa k tomu pridá pobyt v zastávke, ktorý je pri 13metrovom dvojdverovom krosveji niekedy aj dvonásobne dlhší oproti 18 metrovému 5 dverovému soru ...
Ono by na uvod stacilo keby mala rovnake zastavky aspon kazda linka ? Ja si napr. viem predstavit ze "polodialkove" rohoznicke spoje budu stat menej ako stupavske. Ale napr. cela 215+219 by mali stat rovnako.
2) Odhliadnuc od neúnosnej neprehľadnosti a chaosu - zastavovanie na Sokolskej bolo pravdepodobne zvolené kvôli pohodlnému prestupu na MHD v smere do centra.
Zastavovanie na Fr. Liszta by však určite tiež pomohlo pri prestupoch. Ono vo všeobecnosti by bolo vhodné, aby mali všetky linky premávajúce na relácii Račko - Patrónka zhodné zastávky a prichádzalo tak k čo najviac rovnomernej a zapamätateľnej obsluhe (a min. v smere do mesta aj k rovnakej jazdnej dobe SL a DPB)
Treba bombardovať mesto. Aj na Lamačskej na to zabudli. Písal som im troma rôznymi kanálmi. Po asi 2 mesiacoch to "opravili" (rozumej, na štandardnú prerušovanú čiaru aplikovali skrátenú prerušovanú čiaru).
Jedna faktická: keď na Moste SNP vyznačovali pruhy a striekali vodorovné značenie zabudli na BUS pruhy alebo že by táto firma nemal šablónu a písmená bus? Je to poznať že to značenie absentuje.Mimo Bratislavský a návštevnilci to ignoruju.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rubber38
Zastavovanie na Fr. Liszta by však určite tiež pomohlo pri prestupoch. Ono vo všeobecnosti by bolo vhodné, aby mali všetky linky premávajúce na relácii Račko - Patrónka zhodné zastávky a prichádzalo tak k čo najviac rovnomernej a zapamätateľnej obsluhe (a min. v smere do mesta aj k rovnakej jazdnej dobe SL a DPB)