Ja tiež nerozumiem, čo chceš povedať. 810zssk písal, že 30 min interval je základ, teda že horší by nemal byť, ale lepší pokojne byť môže. Na linke 139 je interval 30 min, ak je plná, treba bombardovať mesto, aby tam bol interval 20 min (čo by si ale vyžadovalo voz navyše). A čo si chcel povedať tou linkou 31 nechápem.
Linka 69 by mohla premávať po trase Avion - Kika - Hornbach - Pharos - Avion. Ľudia idúci od Kiky by sa síce previezli cez Pharos a opačne, ale kvôli rôznym zákazom odbočenia sa mi to nepodarilo lepšie navrhnúť. Jedine to rozdeliť na dve trasy - jednu vetvu pre Kiku a Hornbach a druhú vetvu pre Pharos ale to sa mi zdá už moc zložité.
Ty si pisal o ucelovych ako 92 a 26.. a ak si poratam intervaly vychadza to pri mne spominanych linkach na spojoch od 6 - 22 hodiny nad 30 minut... myslim ze kamen urazu je ze skor nezvladas rypnutie pekny zvysok dna ti prajem...
offtopic : pozeral som sekciu viedenskej električky - vozidlá, a v číslovaní vozov sú označené modrou ako historické vozy či chalanov s Eg6, alebo múzejné z Schwechatu alebo mariazellu. Avšak, ak ma pamäť neklame, tak tu spomínané ako "vyradené" dnes jazdia v čechách. nebolo by vhodné ich preznačiť buď zelenou alebo modrou na reálny stav? To len tak pomimo....či?
Pravdepodobne máš problém s funkčnou gramotnosťou, čiže s čítaním s porozumením. Inak si neviem vysvetliť, ako by si prehliadol v texte, s ktorým polemizuješ, slová "okrem účelových". Okrem toho ešte neviem, čo znamená "nafullovaná".
Do akej miery sa v minulosti predávali ďalej papiere z vyradených vozidiel? Je možné, aby B732 #1091 (vyradená 1994) jazdila u niekoho do roku 2004 ako BA-912JA, alebo to skôr bol fyzicky iný voz?
Ešte L51 má super hodinový int. cez víkend...napr. tie vozokm by som presunul tam. Hlavne teraz keď sú nepriechodné nadchody k Račianskej. Jeden už vyše roka.
V súčasnej trase nie je o L69 záujem preto som napísal buď to osekať na min. obsluhu alebo ju zatraktívniť a potom to znova vyhodnotiť.
:OT: v nedelu sa chystajú fanúšikovia Petržalky cestovať električkou z odchodom o 9:36 z Fareského do Rače na stretnutie, takže bude veselo v danej eline
A čo takto ušetriť vzkm a netočiť ju súčasnou trasou, ktorú už dnes aj tak obsluhujú dve linky, ale pekne z nástupiska smerom L65 hneď doľava popod D1, zastávka Pharos a na kruháči naspäť? Čiže namiesto jedmosmerne 3,0 km by to bolo ponovom jedným smerom iba cca 1,5-1,8 km... A v pohode by pri rovnakých vzkm vyšiel aj int 20 so "zákonno-prestávkovými" pauzami. Keďže namiesto 6 km/kolo by to bolo max 3,6 km/kolo...
Videl som jej vyuzitie. Ale pri hodinovom intervale by sa nijak nezlepsilo, prave naopak. Tym ze budes MHD robit nepouzitelnou toho vela nevyriesis. Ak mame pocit ze to tam obsluhovat netreba, tak to zrusme. Ak to obsluhovat treba, tak dva spoje za hodinu su zaklad. Linka MHD jazdiaca menej ako kazdu pol hodinu nema existovat, okrem ucelovych (26, 92..).
Urcite by som teda isiel skor po tom ako tu linku zatraktivnit.
Videl si jej využitie niekedy? Nie je tam jednoducho dopyt v súčasnej trase. Na čo na to míňať zbytočne vozokm.
&Petto
V súčasnej trase by určite bolo riešenie aj vybrané spoje z L63.
No ak by mala poriadne obslúžiť danú obchodnú a administratívnu zónu tak to by klbák v tých uličkách nedal resp. dal s problémami pre všade parkujúce autá v okolí Kiky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike