Využívanie L130 po krematórium bude viacmenej náhodné pri tom intervale ako pri L38. Rozlúčky majú int. 45 min. od 8:00 do 17:00 tak aspoň to mohli zladiť. No skôr išlo o požiadavku na obsluhu Obi a priľahlého prázdneho OC.
Až na to, že linka 38 premávala aj cez víkendy a sviatky od rána až do večera. A išla do Krematória priamejšie ako pôjde linka 130. V každom prípade sa mi páči táto malá pozitívna zmena (teoreticky sa tým zlepší spojenie aj do OC Storeland a vedľajšieho Obi).
Do / z Vrakune a Podunajských Biskupíc s SAD Dunajská Streda v rámci Bratislavy cestuje určite viac ľudí ako len traja za rok... Aj keď na tých istých trasách premáva aj zaintegrovaný Slovak Lines. Ja som videl cestovať ľudí v SAD Dunajská Streda aj medzi Rusovcami a Ekonomickou univerzitou.
Som zvedavý kedy budú v IDS BK zaintegrovaní spolu s Arriva Trnava. Takisto som zvedavý či bude zaintegrovaný ten pripravovaný vlak v úseku "Petržalka - Rusovce". Pre porovnanie: Vlaky do Viedne medzi Hlavnou stanicou a DNV sú zaintegrované. Škoda, že medzi Petržalkou a ďalšími stanicami v Bratislave (okrem Rusoviec) budú naďalej premávať iba nákladnè vlaky (a asi raz za rok aj mimoriadne historické osobné).
A určite by sa niekomu niekedy zišlo cestovať aj seneckou linkou Arriva Trnava z Patrónky napr. na Račianske mýto...
Inak vsimol si vobec dakto ze linka 130 bude predlzena od 4.9. az ku Krematoriu? Cim vlastne takmer 100% nahradi volakedy zrusenu málo využívanú 38čku ? ?
Este nejake zmeny ste postrehli ? Okrem idiotskych prekladov elin na radialach ?
Taká istá ako tá, ktorá má na svedomí, že tu https://goo.gl/maps/33yWo6dBASS2 od stĺpa vľavo (vrátane celej zastávky) nahradili po 35? rokoch betónový chodník za asfaltový, pričom o 2 roky sa bude celý tento priestor búrať pri stavbe električky. Poznám XY miest v Petržalke, kde sa mohol opraviť chodník v rovnakom stave ako tu, s tým že by tam vydržal dlhšie ako 2-3 roky.
Osobne si myslím, že spoje Arriva Trnava a SAD DS by sa mali tiež zaintegrovať do IDSBK.
Čo sa týka vnútromestskej prepravy, existuje nejaká štatistika, koľko ľudí to využíva a na akých úsekoch?
Videl som zaujímavý úkaz: Vodič dopravcu Arriva Trnava automaticky umožnil prepravu cestujúcej z Rače v smere na ASMN (predal jej lístok). Zaujímalo by ma či mala cestujúca na CL uvedenú skutočnú nástupnú zastávku. Totiž aj v aktuálnom CP majú poznámku "Preprava cestujúcich medzi zastávkami v obvode MHD Bratislava je vylúčená." http://portal.cp.sk/Data/pdf/L207416_170515_53733.pdf
Pre porovnanie: Ďalší zatiaľ nezaintegrovaný prímestský dopravca SAD Dunajská Streda prepravuje cestujúcich v rámci Bratislavy za ich kilometrickú tarifu už niekoľko rokov.
Nepáčia sa mi takéto nezmyselné obmedzenia. V autobuse boli ešte voľné miesta na sedenie, takže platiaci cestujúci by sa podľa môjho názoru nemali z nejakého byrokratického dôvodu odmietať, a preto ja súhlasím s rozhodnutím tohto vodiča. Veď je to vnútroštátna linka dotovaná z verejných zdrojov.
Úmyselne neuvádzam ktorý spoj to bol v ktorý deň, aby som to neuľahčil vedeniu Arriva Trnava ak by sa o tomto mojom príspevku náhodou dozvedeli...
david1