Reply on: tr3mp #21804:
4.11.Dlhsie som si tieto stranky nepozerala, a tak ma potesila rozbehnuta diskusia ohladom elektriciek na DD.
Len poznamka k tym parkujucim autam: Elektrickova trat by mohla byt spojena s cestou, tak ako to je casto v inych mestach. Myslim si, ze pripadna elektrickova trasa cez DD by nebola az taka dlha, aby dochadzalo k zapcham. Neviem sa zmierit s myslienkou autobusovej resp. trolejbusovej "kompy" na takom velkom a stale sa rozrastajucom sidlisku.
a rozdiel poznáš sám.
... vsimam si to hlavne kazde rano : zastavi trolejbus na zastavke, dvere sa neotvaraju, ale neztlacia dopytove tlacitko, ale radsej zacnu kopat do dveri ... akoby to dopytove otvaranie dveri bolo montovane prvy tyzden ... a urcite by im nepomohol ani velky napis na dverach ... proste komu niet rady, tomu niet pomoci
fobust
Mimochodom, kto z Vas cital novomestske noviny? Odporucam stranu 7, kde viceprimator Karol Kolada hovori o nosnom systeme. V podstate je to to iste, co najdete aj tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23
Konkretne ta trasa v koridore metra, rekosntrukcia Stareho mosta, jeho zdvihnutie aby vyhovoval plavebnemu profilu a pod. Takisto je tam aj vozovna a nove "velkokapacitne rychlodrahove elektricky". Taktiez tam spominal preferenciu.
Udajne do toho chcu investovat do 10 mld. Sk (iba Petrzalka).
a tu:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2536212c3329342132221f361f24282d1f212e1f24212c282f301f392c332936213a252eef392b2e212c23
Ale iba cast o nosnom systeme.
Spominane podzemne useky, etapova vystavba.