Reply on: Dulgerov #221518:
1) Takmer nikto z tých, čo na teba reagovali, nie je vodičom.2) Na nete sa tyká.
3) Žiadna zastávka sa nevolá Fr. Zubku.
4) Od Trnavského mýta sa k Zimnému štadiónu ani nezabáča ani neodbočuje ale ide sa rovno.
5) Prečo si myslíš, že ty jediný si bol vo Viedni, v Prahe alebo v Krakove?
Viko
Ja do istej miery súhlasím, že možnosti informačného systému sa využívajú biedne, ale argument vidím číslo — nasadám skutočne neopisuje nejaké chvályhodné správanie, takže sa nečudujem, že zožal kritiku. Podľa takej logiky by sme totiž mohli úplne zrušiť vypisovanie cieľa na displejoch, veď ľudia majú vedieť, kam to jazdí (hoci teda neviem odkiaľ, keď cest. poriadok sa nečíta), prípadné nepravidelnosti bude vodič ziapať po voze... Akurát pochybujem, že by mu uznali ako PN, že (preženiem) dnes má vykričaný hlas, sotvakto by mu uznal chorobu z povolania za zničené hlasivky, neviem ako by sa riešila situácia, kedy by vyklonením sa zo svojho miesta náhodne niečo stlačil/uvoľnil a nebodaj dačo spôsobil... A snáď nikto neverí, že dnešní nervní ľudia by po takomto plytkom zakričaní sa ovládli a dodržali pravidlo "nerozprávať s vodičom". Takže vo výsledku by to málokto vydržal robiť dlhodobo.
Ak sa má niečo vyriešiť, odporúčam vám adresovať na DPB žiadosť o lepšie označenie dojazdových spojov na paneloch resp. v hlásení a bombardovať ich (v zákonnej miere), kým neodpovedia niečo rozumné. Lebo nie je riešením viniť vodičov (nech sú hocako zlí či dobrí), že nedostatky iného oddelenia nesuplujú nadprácou pomimo ich kompetencií. Či povieme, že vozy sú špinavé a majú ich umývať? Obúchané a gitovať? A keď budú prepchaté, sami kúpia nové? Ženiem to ad absurdum, ale princíp je rovnaký...
---
Poznámka pod čiarou - v systéme, kde bol nástup spredu, som si zažil, že vodiči po nás vybliakovali Avancez! - nepomohlo, polka sa naštvala čo kričí keď sú už napchatí a druhá ho nepočula. Ten, kto ľudí pri dverách poprosil, aby sa posunuli a aj oni poprosili ďalších, sa stretol s úspechom. Preto také nápady veľmi nepodporujem.