Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #221117:
Zaujimave, nakoniec sme dostali informaciu (od ZSSK), ze predsa rakusky sprievodca ma opravnenie riesit cely usek Petržalka - Kittsee (aspon tak som to pochopil)...
Reply on: Peon #221278:
"bolo nás celkovo možno až 200 cestujúcich" vs. "Celkovo sa omylom odviezlo do depa asi 30 osôb."
? ? ?
Reply on: Peon #221278:
No obrovská... debili nevedia čítať NENASTUPOVAŤ, ani tabule nevidia Košice - Žilina - Bratislava hl.st. na dverách, ani hlásenie nepočúvajú.
Minule došiel R z Košíc tiež pár minút pred odchodom R do Košíc, kt. tam ešte nebol pristavený, a hlásili 5x za sebou, že vlak tu jazdu končí, prosím vystúpte, ale aj tak sa tam drbali. Potom, že prečo má LSNS a Smer+SNS také preferencie. ?
Reply on: Solider #221277:
Ďakujem za info?
Reply on: Lukyno87 #221276:
Budúci týždeň sa otvárajú obálky v časti Kritériá, ak všetko pôjde dobre, tak v lete by sa mohlo stavať, s odhadom stavebných prác v trvaní do 90 dní.
O mesiac sú tu letné prázdniny. Je už isté, či sa konečne začne rekonštruovať aspoň električková trať na Špitálskej, alebo to zostane zatiaľ tak ako ostatné trate?
Reply on: BigMac #221272:
Tam kam ledva zmestis kocik v 30/31Tr, bicykel nedáš.

No neodvezenie cestujuceho s bicyklom v prazdnom voze, je skor riesenie svojich komplexov ako strach o bezpecnost.
Reply on: Solider #221267:
Že by v 14T alebo 15T bolo nejako rapídne viac miesta pre bicykle?
http://www.dpp.cz/skolem/tramvaje/
Reply on: BigMac #221272:
Bolo by zaujímavé zistiť, kto to bol. Tak nejak mi stále chodí po rozume hysterický Vlado O.
Reply on: S499.1023 #221270:
Ale že ho to vôbec bavilo riešiť wohnouta...
Pokiaľ to nie je špinavé, nemá to ostré hrany, nikoho to neohrozuje a vliezlo to dverami dnu, tak to neriešim. Rovnakými dverami to totiž v cieli cesty vylezie von...
A dovolím si Ťa poopraviť: Kde sa zmestí kočík, zmestia sa aj dva bicykle. Len treba chcieť a vedieť to rozumne naskladať.
Reply on: S499.1023 #221270:
Súhlasím, už tu bolo spomenuté, ak u autobusoch to nie je problém, prečo by to malo byť problémom pri električkách a trolejbusoch? Takáto nejednotnosť a nepochopiteľný úmysel bude len vyvolávať zbytočné konflikty s cestujúcimi, ak to budú vodiči iniciatívne riešiť.
Reply on: Solider #221263:
Kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody. Kde sa zmestí kočík, zmestí sa aj bicykel.
Reply on: Solider #221267:
Veď vždy mal prednosť kočík pred bicyklom. Nebol s tým žiaden problém.
Terajší prípad je jednoducho buzerácia zo strany vodiča. O 23 hodine je miesta vo voze a hlavne v nočnej električke z Petržalky viac ako dosť.

Cyklista mohol dostať defekt alebo mohol mať iný technický problém. To si má zavolať nákladný taxík alebo v smere do Rače čakať na nočák lebo cez deň tam žiadna autobusová linka z centra nejde?
Reply on: Solider #221267:
Ani v autobusoch TEDOM,Urbanway atd nie je nejako separatne oddelene. Proste uplny zmatok ako byva v tej spolocnosti. ?
Reply on: Petto #221265:
Netuším, kde výhovorkyňa prišla na tento ultimátny dôvod. Ja som napísal objektívny stav tak, ako je. Nie je to o zabezpečovaní bicyklov, ale o nemožnosti ich umiestnenia. Pri T3/T6/K2 je miesto na predstavku osobitne oddelené od miesta vyhradeného na kočíky, teda existuje miesto separátne pre kočíky a separátne pre bicykle, čo v typoch 29T/30Tr/31Tr nie je.
Reply on: Mikimaus #221261:
Kedysi to tam ani nebolo a žijeme. Či chceš kvôli tomu výluku a obchádzku cez Jesenského?

Asi niekto pokradol káble ako pred rokom na estakáde obchvatu a bola tam tma skoro dva mesiace.
Reply on: Solider #221263:
Co je to za blbost ?
Ako maju zabezpecke "zadne plosiny" v supravach T3P,T6 alebo K2S to miesto na bicykel a napriek tomu su tam povolene ? Nijak. pPudkym zabrzdenim v starom vozidle vyleti bicykel do ulicky, v novom vozidle by nevyletel bike nikam ak sa ulozi do priestoru oproti 1.dveram.
Reply on: Solider #221263:
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel
Týka sa to aj aktuálne prebiehajúcej súťaže na autobusy?
Reply on: Viko #221258:
Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.

Dôvody sú nasledujúce:
1) Nakúpili sa vozidlá s nevyhovujúcou skladbou interiéru, ktoré okrem miesta pre jeden alebo dva kočíky neposkytujú miesto pre iné typy prepravovaného nákladu (bicykle, batožiny, garniže, atď.)
2) Neuvažovalo sa s tým, že vo vozidlách by sa mali prepravovať bicykle, pričom už napríklad v Krakove boli dodané nové vozidlá uspôsobené na prepravu bicyklov (https://imhd.sk/transport/galeria-media/393/krakow-krakov/144300/Miesto-na-bicykle-v-901?&ref=transport%2Fgaleria%2F393%2Fkrakow-krakov%3F%26p%3D22)
3) Pretrvávajúca nekoncepčnosť jednotlivých nákupov vozidiel

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.