Zaujimave, nakoniec sme dostali informaciu (od ZSSK), ze predsa rakusky sprievodca ma opravnenie riesit cely usek Petržalka - Kittsee (aspon tak som to pochopil)...
No obrovská... debili nevedia čítať NENASTUPOVAŤ, ani tabule nevidia Košice - Žilina - Bratislava hl.st. na dverách, ani hlásenie nepočúvajú.
Minule došiel R z Košíc tiež pár minút pred odchodom R do Košíc, kt. tam ešte nebol pristavený, a hlásili 5x za sebou, že vlak tu jazdu končí, prosím vystúpte, ale aj tak sa tam drbali. Potom, že prečo má LSNS a Smer+SNS také preferencie. ?
O mesiac sú tu letné prázdniny. Je už isté, či sa konečne začne rekonštruovať aspoň električková trať na Špitálskej, alebo to zostane zatiaľ tak ako ostatné trate?
Ale že ho to vôbec bavilo riešiť wohnouta...
Pokiaľ to nie je špinavé, nemá to ostré hrany, nikoho to neohrozuje a vliezlo to dverami dnu, tak to neriešim. Rovnakými dverami to totiž v cieli cesty vylezie von...
A dovolím si Ťa poopraviť: Kde sa zmestí kočík, zmestia sa aj dva bicykle. Len treba chcieť a vedieť to rozumne naskladať.
Súhlasím, už tu bolo spomenuté, ak u autobusoch to nie je problém, prečo by to malo byť problémom pri električkách a trolejbusoch? Takáto nejednotnosť a nepochopiteľný úmysel bude len vyvolávať zbytočné konflikty s cestujúcimi, ak to budú vodiči iniciatívne riešiť.
Veď vždy mal prednosť kočík pred bicyklom. Nebol s tým žiaden problém.
Terajší prípad je jednoducho buzerácia zo strany vodiča. O 23 hodine je miesta vo voze a hlavne v nočnej električke z Petržalky viac ako dosť.
Cyklista mohol dostať defekt alebo mohol mať iný technický problém. To si má zavolať nákladný taxík alebo v smere do Rače čakať na nočák lebo cez deň tam žiadna autobusová linka z centra nejde?
Netuším, kde výhovorkyňa prišla na tento ultimátny dôvod. Ja som napísal objektívny stav tak, ako je. Nie je to o zabezpečovaní bicyklov, ale o nemožnosti ich umiestnenia. Pri T3/T6/K2 je miesto na predstavku osobitne oddelené od miesta vyhradeného na kočíky, teda existuje miesto separátne pre kočíky a separátne pre bicykle, čo v typoch 29T/30Tr/31Tr nie je.
Co je to za blbost ?
Ako maju zabezpecke "zadne plosiny" v supravach T3P,T6 alebo K2S to miesto na bicykel a napriek tomu su tam povolene ? Nijak. pPudkym zabrzdenim v starom vozidle vyleti bicykel do ulicky, v novom vozidle by nevyletel bike nikam ak sa ulozi do priestoru oproti 1.dveram.
Podstata problému bola v tom, že vozidlá 30Tr/31Tr majú vyhradené iba miesto pre kočík pri tretích dverách, pri ostatných dverách sa nachádzajú sedadlá a teda nie je možné umiestniť bicykel pri iných dverách z dôvodu limitácie priestorovými možnosťami. To isté sa týka typu 29T, ktorý taktiež okrem miesta pri predných dverách neposkytuje skladbou interiéru miesto pre bicykel – v poslednom článku sa nachádzajú jednotky sedadlá a bicykel pri týchto sedadlách by blokoval ich využívanie. Pokiaľ ide o typ 30T, tam tento problém nie je, z dôvodu dostatku ponúkaného priestoru obojsmerného vozidla – oproti každým používaným dverám je voľný priestor nevyužívaných dverí. Vyriešilo sa to šalamúnsky a to odporúčaním o neprepravovaní bicyklov v nových vozidlách.
Lukyno87