A pritom by stacilo potiahnut kusok trolejbusy k ZST Zelezna Studnicka (pripadne rovno po Zeleznu studnicku s moznostou otocit sa pri Cervenom moste) ci posunut celu vlakovu zastavku blizsie k Pri Suchom Mlyne/Brnianskej (medzi Limbovu a Brnianskou - https://www.google.sk/maps/@48.166445,17.0824046,435m/data=!3m1!1e3?hl=en ).
Jedna chutovka pre tych, ktory nemaju nervy to citat:
"V Bratislave chýba centrálne umiestnená vlaková stanica, čo je problém."
A hlavna stanica je kde? V kukuricnom poli? Hlavne ze hovori o smeru z Malaciek, kde ma šťanica lepsiu poziciu nez Filialka...
Ano, cital som dnes vyhlasenie z 3.3. ze preco neurceny vyrobca/dodavatel nemoze prihlasit 235kw klbak s 4stup.prevodovkou ked minimum je 240kw a 6stupnova v sutazi. No kto to je neviem. Sor,solaris aj iveco maju 240 kw a.viac motory.
skeli