Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #220161:
Ak to cele myslia seriozne, bolo by velmi fajn postavit to na 1000 mm rozchode s parametrami kompatibilnymi s elektrickou, s tym ze mesto by to potom pripadne mohlo napojit na petrzalsku radialu (v scifi variante aj prievozsku).
Reply on: zlomok #220160:
Kde tam píšu, že to má byť monorail?
Ja si pod nadzemkou predstavujem takéto veci:
Reply on: Mikimaus #220152:
To je neskutočná volovina, ten monorail.
Reply on: 810zssk #220157:
Tak vždy záviselo od štátu a režimu. Ale máš pravdu, že je to taká propaganda, akurát v inom šate...
Inak potom pre pokoj duse Olivera Kriza navrhujem tu lanovku oznacit cislom 95.
Reply on: Mike #220156:
Taka doba bola odkedy vzniklo ludstvo, len statni uradnici si to vacsinou neuvedomovali, tak to nerobili ?
Reply on: Mikimaus #220152:
Iba si spoja svoje dva developerské projekty na rôznych brehoch...
Ale dnes je doba že všetko treba v prvom rade hlavne dobre prezentovať (marketingovo podať)
Reply on: 810zssk #220153:
To sa docka obnovy aj 20 rokov opusteny podchod pri slnecnych hodinach? Vznikne tam prestupny terminal? Ako sa ta zastavka pri podchode volala, pamata si niekto?

BTW nadzamna elektricka draha moze byt aj elektrick na 1000mm kde sa pocita s napojenim na safko cez Dostojevskeho rad. Ale toto patri skor do sekcie Sci-fi...
Reply on: 810zssk #220153:
*doprava ako celok NEfunguje 🙂
Reply on: Mikimaus #220152:
Na jednej strane je prijemne ked investor uvazuje nad rieseniami tykajucimi sa verejnej dopravy, ale nemyslim si je az tak prospesne ak sa robia nekoncepcne riesenia tohto typu. Prave rozne ad hoc riesenia a "quick fixy" vedu k tomu ze doprava ako celok funguje.

Stale vsak plati ze lepsie ako nic, takze hura do toho 🙂
Reply on: JamaVOku #220148:
Ani to by nebolo zlé. Tu hlavne ide o to, aby na L8 sa zvýšila kapacita a Ružinov by získal NP spoje aj cez víkendy, lebo 2 NP spoje na L9 je málo. V Ružinove by tak bola L8 s NP vozmi celotýždenne.
Reply on: Lukyno87 #220146:
Ružinov má L68,96,196 a Petržalke by si navýšil prepravný čas na stanicu. L1 v súčasnom trasovaní netrpí nedostatkom cestujúcich a to až po stanicu.
Vozy treba prehodiť medzi L8 a L6 podobne ako kedysi fungovali prejazdy medzi L6 a L9.
Reply on: JamaVOku #220148:
*vymenit vozy medzi 6 a 8.
Reply on: Lukyno87 #220146:
Najjednoduchsie by bolo bez zmeny trasovania vozy medzi 6 a 8.
Reply on: Mike #220025:
Nemusí až tak uškodiť Bajkalskej. Veľká časť zo žitného ostrova môže voliť cestu cez další most a cez Petržalku a most SNP do centra alebo Lafranconi smer Záhorie.
Zdravím. Minule sa tu riešila nedostatočná kapacita na L8. Myslíte si že, by bola veľká blbosť, keby sa vymenili trasy L1 a L8, s tým, že na L8 by boli 30T a dobré spojenie Petržalka - Ružinov a na L1 by stačili aj K2S. Kto chce ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu si môže prestúpiť na Šafku na L1. Čo Vy na to? Iba sa pýtam.
Reply on: Peto3700 #220143:
Tatra 500 HB nie je v podniku. Kde je tiež netuším.
Reply on: Mike #220025:
Zápchu na Gagarinovej poobede tvoria z väčšej miery práve vozidlá idúce do Podunajských Biskupíc (usudzujem podľa úseku Cintorín Vrakuňa -> Popdradská x Svornosti, kde sa pravý pruh zväčša hýbe a šóra je v ľavom).
Ale nespochybňujem, že to môže pomôcť.
Ahojte. Vedel by mi niekto povedať, aký je ďalší osud autobusu Tatra 500 HB, ktorý roky stál pred Múzeom dopravy? V múzeu mi bolo povedané, že ho renovujú v DPB, ale rád by som si túto info overil.
Vďaka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.