No to ze to niektori Duncovia neznesu mi je jasne. Len sa mi tvoj prispevok zdal ako keby na tom malo byt nieco zle. Ak to tak nebolo myslene, potom sa ospravedlnujem
No netvár sa, že ti nie je jasné, že na "národno-sociálnom" slovensku bude toto hodne pálivá téma... Ja s tým osobne nemám žiadny problém, ale zopakujem sa, keď sa to preženie médiami a fejsbúkmi, vášne isto vzplanú - zvlášť, keď dlhé roky sa odvolávalo na zákon, podľa ktorého "to nebolo možné" a dnes v zmysle toho istého zákona sa idú osádzať nové tabule... a apropo, za vlády koalície so SNS. Prečo asi dnes minister obrany (nominant SNS) v čo najväčšej diskrétnosti otváral vo Vajnoroch regionálne pracovisko OTANu? Toto nie je zrovna to "pravé orechové" pre voliča SNS.
No robíte si "prdel", ale prvé tabule sa už vyrábajú z celkového počtu 54 názvov staníc a zastávok v jazyku národnostných menšín (väčšín) na tratiach ŽSR (F.Á.V). Jedna z toho bude dokonca v cyrilike. Nariadenie ministra dopravy nadobudlo účinnosť k 1.1.2017!
No da, ale ked si uz od 18 do 21 zacinas nieco budovat, tak v 21 to nezahodis aby si isiel robit superneatraktivnu robotu v DPB. Najma ak celemu tomu povolaniu hrozi zanik.
Od 20 do 30 rokov som pracoval v BEÚS-e. Potom som išiel na lepšie. Ak by ma nezobrali v dvadsiatich ako brigádnika na električky, už by som sa o to nezaujímal a možno by som dnes ani nebol šotouš.
Lenze s kazdym extra rokom sa zmensuje sanca, ze sa bude chciet ucit clovek za vodica (odznova zacinat karieru). Tiez som kedysi chcel byt vodicom autobusu. A v 21 rokoch by som aj o tom realne uvazoval. Lenze teraz v 25 sa na to mozem vybodnut. Za podobny plat, ako ma vodic, sedim v kancli s klimou a riesim problemy s pocitacmi. A urcite nepojdem teraz soferovat ludi, jazdit po Bratislave s tymi sialencami za volantmi a byt jednou nohou vo vazeni a druhou v hrobe
Pri plánovaní treba postupovať podľa toho, kde je najvyťaženejší autobus. Taká a-50 je zrelá na náhradu električkou. Trasa Dostojevského - Karadžičova - ASMN - Páričkova - Dulák - Košická - Miletičova - napojenie na Ružinovskú trať. Výstavba električky po Tomášikovej bez tohoto by veľký zmysel nemala. Ale po postavení trate k ASMN a ďalej na Šafko by už boli prepojené Vajnorská i Ružinovská radiála po atraktívnej - ale inej - trase do centra. Varianta - komu sa nepáči Páričkova - je cez Mlynské Nivy a Košickú. Ale strkať električku do križovatky Košická - Mlynské Nivy by malo zmysel len vtedy, ak by sa stavala električka aj ďalej cez Mlynské Nivy, popod Bajkalskú, do Slovnaftu a na Dolné Hony. Strach z nevyužitia nemám - na električkovej a-50 by sa uživili i 32-metrové vozy/súpravy, naviac atraktívna trasa stiahne na seba viac cestujúcich.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spacer1