Reply on: JerryBA #219401:
Tie 2 minúty nedá od mostu k ASMN ani keby boli totálne prázdne cesty a vypnuté všetky semafory. Navyše, ak pod mostom zastaví na výstupišti petržalských liniek, tak bude musieť ísť k ASMN cez Petržalku, lebo z obratiska sa nedá odbočiť doľava.Inak linka idúca do Viedne cez Berg a Kittsee by mohla byť zaujímavá, ale zase sa mi nepáči myšlienka plnenia linky BA - W prímestskými cestujúcimi. Skôr by mohlo existovať viacero príhraničných autobusových liniek (aspoň na skúšku, ak by sa neosvedčili, tak by sa zrušili alebo zredukovali), okrem terajších 801 a 901 aj nejaká 902 s trasou Petržalka - Berg - Kittsee - Pama - Deutsch Jahrndorf. A 801 by mohli potiahnuť do Dunakiliti alebo až do Mosonmagyárováru. Takéto linky by ale nemal riešiť DPB (hlavne ak má problémy obsluhovať linky v meste), ale SL alebo nejaký súkromný dopravca.
Viko
Celkovo, neviem z akej oblasti pani cestuje, ale da sa vymysliet milion variantov miesto pesieho presunu zo Safka (ktory ozaj nie je nic dramaticke, bezne chodim este dalej). Ci uz pod most a na 28, alebo sa doviezt so sirokou paletou liniek (68, 83, 95, 96, 98, 99) na 88 a ten kusok z Landererovej prejst...
Druha vec je, ze prestupny bod pri TPD je neprakticky kvoli zlemu signalnemu planu a neprijemny kvoli necakaniu pripojov ani pri pomerne redsom intervale v sedle (tento tyzden sa mi stalo uz 3x).