Reply on: munww #218799:
A tak ri intervale 30s jeden vždy ostane...a za 10min ich tam už bude stáť 10 čo neprešlo...a viac..a viac.až nakoniec postoja všetky 

b) čo tak električkový pás a žiadne autá?

c) ani nie. Či ty počítaš ako prážaci: nepotiahneme metro, radšej nakúpiť 13 článkvoé autobusy z Nádr. Veleslavín na letisko...


d)demografia? Nepoznáš ani bratislavskú.. Robotizácia? Jop, oprava strojov strojmi, pekárov nahradia automaty, Ďaľšie automaty budú sypať ingrediencie a daľšie budú opravovať tieto... Budúci týždeň to dorazí aj do BA....Zo dňa na deň nezamestnanosť viac ako 5 000 000 obyvateľov..len na slovensku. Celosvetovo 7 000 000 000. Jop...Mali by sme sa začat pripravovať. Navrhujem trhanie koľajníc električkových tratí s 1000mm rozchodom....
e) rovnako ako tvoj nápad...
f) tak poď k voľbám a nefňukaj tu

bonus - Menuj jediné mesto na svete kde zrušili električkovú prevádzku, nahradili ju autobusovou, a nebanujú. Jedno poprosím. A to že Google má aj streetview a zdá sa ti že si tam bol...Je len dojem.
A len jeden...nuž..zmenšiť počet prejazdov IAD cez trať...a zabezpečiť ako žel priecestia. A mám druhý. S chodcami ktorí k tomu patria už mám mínus 80% prestojov električkovej dopravy.... O pol noci ti aj debil bez inteligencie dokáže argumentovať. Tí lepší ti už argumentovali, a vzdali to. Hrach o stenu hádzať má vačší význam....
fanatikmhd
po a) cyklus križovatky na račku je viac, ako jedna minúta. Za ten čas príde jedna električka. Jedna zastaví pre MU a "trčí" zadkom vzadu na tej doublekrižovatke. Tvoj argument uznávam, dĺžka tam je len niečo cez 30m, 32m vozidlo zasiahne..no...keď dobre postojí tak jedným metrom. Ale OK. Pri tebou riešení tam pôjdu už dva kĺbové autobusy (18,5m NB18) čo je..kurňa, ako nás to v tej škole učili..aha, už viem: 37 metrov. Takže tie dva busy ktoré nečakane zastavia pre prechádzajúcu sanitku..kurna nezaberú 1m (a že tam sú dva pruhy takže obchádzať sa dá) ale...doprdele aj protismer! Zaberú úplnme celú križovatku... Takže, mýtus vyvrátený
po b) spomínal si že o 10-100-10 000 rokov nebude potreba električiek. Ok, takže... električkový pas sa vyasfaltuje..súhlasím s tebou. Počkať...okrem centra mesta a začiatkov radiál je električkový pás TOTÁLNE oddelený od IAD aj trávou. Takže ide o segregovanú dráhu. Ak tade pôjde autobus a pokazí sa, pri 30s intervale ktorý bude potreba podľa výpočtov od teba..ako sa obehnú? Či už budú vlastne hoverSORy (scifi imhd dakde z 2001-2004 tuším) a preletia sa nad sebou
po c) Stále pcháš do mesta autobusy. Z rače dorazia Abusy s 30s intervalom. Z hlavnej s 3min intervalom. Z ružinova s 45s intervalom, z Doombrafky dorazia s 20s intervalom. Takže v centre bude interval na zastávke niekde medzi 0,5 - 1 sekunda. Výborné, Už teraz začínam ľutovať chodca ktorý sa odváži prejsť na druhú stranu ulice nakoľko tam je obchod s potravinami...Nič, aspoň to podporí malé agropodniky..na každej strane cesty... BTW, IAD už si úplne vylúčil. Takže tvoj teóriomýtus zas vyvrátený
po d) Poprosím ťa, nalinkuj sem tie štúdie kde sa hovorí že z domu sa bude o 10 rokov robiť natoľko, že nikto nikam nebude potrebovať cestovať. Aspoň jednu. S podpisom človeka so vzdelaním vyšším než ukončené ZŠ. Mýtus vyvrátený
po e) Každý spôsob dopravy má svoje opodstatnenie. A nikdy jeden neprevezme druhý. Propeller by mohol vziať veeľa ľudi medzi brehmi Dunaja. Tak zlikvidujme mosty. Sakra..aha, oni furt stoja... toto je cca presne rovnaká teória ako tvoja. Mýtus vyvrátený
po f) Posledný bod nakoľko sa treba držať pravidiel " Don´t feed the troll´s" - Miesto výmeny električiek. Kebyže riešiš výmenu radiál za metro.. I keď dnes ešte BA je nerentabilná na to, časom k tomu dôjde..o 10-20-50 rokov. Kebyže riešiš ako odstrániť gumokoly z mesta, ako ponúknuť rýchle a efektívne spôsoby dopravy aby nepotrebovali ľudia gumokoly, tvoja fotografia by bola v zlatom rámčeku na titulke stránky s podpisom "Zabudnite na Ježíša - Náš nový spasiteľ".
A bonus: Uvedom si, že kamkoľvek prídeš do miest vo svete (to že si obehol Sládkovičovo, Galantu, a dokonca aj Bernolákovo neznamená že si svetaznalec ani dopravný analytik) tak všade je gro električka. Kamkoľvek zo stanice chceš ísť do mesta, ide električka. Autobusy slúžia ako doplnková doprava. Pre turistov je to aj jednoduché - električka neuhne z trate, a stačí sledovať trať a nestratím sa.. A rovnako, ako si písal, že sa budú "Busy" zdokonalovať, sa budú zdokonalovať aj električky, Budú bezpečnejšie, tichšie, kvalitnejšie, menej sa budú opotrebovávať, a na batérie budú môcť jazdiť dlhšie vzdialenosti (čím sa časť mesta môže zbaviť zbytočnej mohutnej kabeláže) a tým odstrániš jednu z príčin ktorú rád spomínaš - zastane jedna- zastanú všetky. Práve si jeden z dôvodov zastavení (padlá trolej / zmrznutá trolej / urvaný zberač) odstránil