Vysvetlite mi niekto toto: "Výmena sa uskutoční postupne, a to v termíne od 1. 4. do 30. 11. 2003. Po tomto termíne nebude možné predať predplatný cestovný lístok (ďalej len PCL) na kontaktnú čipovú kartu.", resp. ako to platí v nasledujúcej situácii:
Mám ročnú električenku platnú do januára 2004, ešte na kontaktnej karte. Povedzme, že neuvažujem nad tým že si kúpim nový predplatný cestovný lístok a teda nemám ani dôvod kupovať si novú bezkontaktnú kartu. Ale keď sa v januári rozhodnem, že predsa len naďalej budem využívať služby MHD, prečítam si vyššie uvedené, teda že výmena bola len do 30.11.2003. Nemôžem si teda vymeniť kartu za 160 Sk, ale si musím kúpiť novú za 160 Sk.
Buď mi teda niečo uniklo, alebo je zbytočné písať, že výmena bude len do konca novembra. Samozrejme je jasné, že lístky na kontaktné karty sa už nepredávajú - ale bude mi platiť kontaktná katra ešte aj budúci rok, pokiaľ mám na nej platný kupón?
Na DD je problém v tom, že cesta je sice štvorprúdová, ale v dôsledku množstva parkujúcich áut vlastne dvojprúdová. Takže keď zoberieme z dvoch pruhov dva pruhy, zostane nám nula pre jazdu aút. Treba teda určitým spôsobom reorganizovať parkovanie aút - čo je problém, ktorý treba riešiť.
dokonca si myslim, ze investicia do cesty plus troleje v uvazovanom smere by bola vyssia ako stavba elektrickovej trate. A predpokladam, ze doplnkom k eline by bola 33 v nejakej modifikovanej trase a redsim intervalom.
dodatok:
Este k tomu je predpoklad, ze DD budu narastat, lebo stale tam prebieha vystavba viacpodlaznych budov. To za desat rokov aby klbovy trolejbus chodil kazde dve minuty... Alebo MHD zanihne, aj to je jeden variant....
Sidliskovy utvar znamy aj pod nazvom Dlhe diely je natolko rozsiahly a velky, ze vyprodukuje dostatok ludi na elektrickouv supravu, ktora by v spicke jazdila v 8 minutovom intervale (aspon podla mojich vypoctov). A ak by sme chceli mat vyssiu kulturu cestovania, ako napr. v Prahe, kde v sucasnoti maju v metre 4 os/m^2 tak by tam elektrickovy duplak mohol chodit kazdych 5 minut. Klbovy trolejbus kazde 3 minuty? Tak nehnevaj sa, to je absurdna blbost, to netreba rozmyslat, taham tramvaj...
Nebudeme stavať električku do kopca na DD, lebo nám aj do menšieho kopca na HLST niekedy nevyjdú.
=
Nebudeme kupovať nový autobus, lebo nám sa furt pokazí aj starší autobus, ktorý je jednoduchšej konštrukcie.
?
Re #21795 J: Myslím, že je únosné, aby prestupoval Devín, či Záhorská Bystrica a pod., ale nútiť prestupovať celé Dlhé Diely sa mi zdá prehnané. Vo vetvení električkovej trate nevidím problém.
Andy