Reply on: Viko #218031:
Je to presne naopak - potvrdil som Ti, že sa to DÁ a napísal som Ti, prečo by sa to robiť nemalo. T6 podľa mňa (nie som kompetentný pracovník z DPB) nemajú byť podrobené žiadnej veľkogenerálke a majú dožiť tak, ako sú. Platňové sa môžu prípadne predať do Sofie, aktuálne najtéšestkovejšieho mesta na svete - T6A2, T6B5, T6B5).
zlomok
Vinohrady ako výstrel do tmy? Však práve sa ukazuje možnosť rôznych riešení, zachádzanie každej druhej linky v špičke až po zachádzanie všetkých, ak Rača potrebuje takú kapacitu, resp. ak chceš useknúť prímestské BUSy niekde v Rači. Mne skôr to zavádzanie parkovacej politiky bez zvýšenia kapacity MHD príde ako výstrel do tmy.
Nie, nepripadá mi pochybné pridávať články do 29T/30T po uplynutí zlomku ich plánovanej životnosti. V Linzi takto v rokoch 1979 až 1980 predlžovali iba troj až štvorročné električky. Po predĺžení im jazdili do roku 2008. A určite by sa dali nájsť aj iné príklady.
Ty sa chceš radšej viac tlačiť než čakať o minútu dlhšie? Ja si radšej o minútu dlhšie počkám než aby som cestoval ako sardinka. Linkovanie odvšadiaľ všade je prežitok.
Písal si o prestupných časoch. TrMy -> Ružinov, Damobrského -> Krčace, Zochova -> KV sú dnes všetky bez prestupu a také aj ostanú. Keď dnes ale ideš napr. od Polusu na Obchodnú, tak buď si čakáš do 8 minút na 2 s tým, že ešte budeš na Blumentáli prestupovať na 8 alebo 5, prípadne nastúpiš na 4 ktorá ti práve ide a môžeš stepovať do 8 minút na TrMy. Pri jednolinkovom variante máš zaručené že ti linka na ktorú prestupuješ pôjde do 5 minút a v praxi skôr do 2,5 minúty, ak sa podarí spraviť preklad liniek, o ktorom to celé je. Lepšie ako čakať buď do 8 minút na priamy spoj a do 2 minút na prípoj, alebo čakať do 4 minút na prvé čo príde a do 8 minút na prípoj. Alebo rovno prestupovať trikrát, však načo nie?