Reply on: zlomok #218021:
S tými prestupmi si ma vôbec nepochopil. 1) písal som o sedle keď mi je kapacita nanič, 2) myslený bol prestup vo vymenovaných uzloch z nekoľajovej MHD na eliny, na smery kde mi súčasné linky sú za jednu, lebo sa už nevetvia. Pri tých "krásnych" sedlových intervaloch (L68 12', L83&84 15', L20 20' atď.) nemám vôbec žiaden benefit, akurát minútu navyše. Preklady nevyjdú všade ideálne (v extrémnom prípade mi vyjde, že miesto 1x 8' budem čakať 2x 5'), meškania sa dejjú v každej dennej dobe. Jasné, čo to je minúta-dve, lenže ide o to, že tvojim systémom celodenne zhoršuješ súčasný stav výmenou len za to, že špička bude civilizovanejšia. Ak chceš do systému prilákať ďalších ľudí, treba ho kontinuálne zlepšovať. Som proti systému odvšadiaľ všade, napríklad Petržalke jeho potlačenie veľmi pomohlo - viac kapacity, lepšia ponuka, čo v konečnom efekte znamenalo aj istý nárast, pokiaľ si spomínam. (Bohužiaľ vnútropetržalské cestovanie zostáva rozpačité - pri nespoľahlivých linkách 68 a 96 je vetva na kríž Hájmi úplne nevyspytateľná pre cestujúceho, ale to je zas na inú diskusiu.)Avšak netreba ľudí šikanovať prestupovaním do nemoty, ak dvojlinkový variant v dobrom nastavení dokáže ponúknuť podobné prevádzkové podmienky.
Na margo parkovacej politiky: asi sa spoliehajú, že je to taký paškvil, ktorý cesty nevyprázdni ?
Apropo články: Linz má iné zdroje ako Bratislava. Chcelo by to sakra dobrú analýzu, aby sme zistili, či výroba 2 článkov, prekopávka elektriny a elektroniky, problémy plynúce z rozdielnej životnosti dielov a zmien v dielenskom zázemí, zmena v spotrebe a potrebe vodičov... je v bratislavských podmienkach tak geniálne návratná, aby to neboli utopené peniaze.
zlomok