ja som kedysi navrhoval podobnú odbočku v týchto miestach a mi to tu zamietli podaktorí... myslím že potom by kľudne 84 mohla sa zrušiť a možno posilniť 83 maximálne ak by to bola napríklad aj linka z karlovky, že by tam premávala celodenne 6 a bolo by po probléme.... samozrejme 6 s výpravvou súprav/29T/30T jedine ...
Ak máš pochybnosti o dôveryhodnosti zdrojov, tak informácia, že Oskar podporuje ficovládu organizovaného zločinu, pochádza priamo z jeho facebookového profilu.
Nechcem byt paranoidny, ale je zaujmave, ze prave tento prispevok takto dopadol.
Ale ved to ze som paranoidny este neznamena, ze ma nesleduju. ?
Original text - vsetky krachujuce podniky vladcu mordora boli postavene s pomocou eu fondov.
Legendarna je aj veta, Oszkar je na tom uz tak zle, ze okrada sa seba.
O vymene najomcov pump pred poslednymi volbami a ich rozdavanie ludom z blizkosti MOSTu by som tiez vedel porozpravat. Co tam po dlhorocnych rodinnych podnikoch, trebalo trafiky za drzanie huby rozdavat.
Kokooos, to odkedy stojí vnútroštátny lístok VOR na ten kúsok "Marchegg - Gänserndorf " až 4,40 €?? Ak si dobre pamätám, tak tam bola najnižšia sadzba, teda 2,20 €...
Pre porovnanie: Spiatočný lístok na tejto trase (teda dva jednosmerné) teda stojí 8,80 € - od 6. 7. 2016 je za tú cenu aj denný lístok na zvolenej trase. Spiatočný MPS až z DNV však stojí do Ganserndorfu už roky 4,60 €. ?
Dosť dávno som niekde zachytil, že ÖBB tam plánujú kúpiť nové motoráky. Vie niekto viac? Inak tie súčasné chutné motoráčiky sú z môjho laického pohľadu ešte stále vo výbornom stave. Je to tak?
Zažili ste už niekto za posledné napr. 2 roky kontrolu sprievodcom na úseku "DNV - Marchegg"? Sprievodca ZSSK sprevádza vlak až do Marcheggu, však? Tam sa aj menia rušňovodiči.
No a na rakúskych lokálkach (napr. na tej vyššie uvedenej) naozaj niekedy chodia revízori keď sprievodcovia tam nie sú a rušňovodič lístky nekontroluje?
A ako je to v súčasnosti na trati cez Hainburg na linke S7? Tam je sprievodca a aj kontroluje lístky?
PS: Ja si vždy poctivo kupujem cestovné lístky. Nechápem však tento germánsky spôsob [ne]kontroly cestovných lístkov...
Teoreticky to znie pekne, ale - kadiaľ?
Priamo cez D1 ťažko, potom teoretická tram trasa križuje 2+2 zjazd a nájazd z/na Apolla a výjazd/zjazd na/z Prístavný most. Za hrádzou by bol problém s traťou = záplavová zóna (btw. to nejako opomenuli aj v projekte, že "Nábrežný park" bude pri vysokej hladine každé 3-4 roky pod vodou). A keď už aj nejakou náhodou prekľučkuje tram k euba - ako pôjde do Ovsišťa? Pretne semaformi Dolnozemskú cez Gettingovu? Či podjazdom už na Bosákovej? Ďalší problém - spodná voda bola pri výstavbe D1 dosť vysoko najmä na strane ex-vozovne...
Plus otázka je, ako vôbec stiahnuť tram z nadjazdu/mosta dole "medzi ľudí". Zbúrať/presunúť zastávku pri mýtnom domčeku a doľava cez Kraskovou otočka popod nadjazd? Križovať tram s autami odbočujúcimi z Einsteinovej/Auparku?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Ale ved to ze som paranoidny este neznamena, ze ma nesleduju. ?
Original text - vsetky krachujuce podniky vladcu mordora boli postavene s pomocou eu fondov.
Legendarna je aj veta, Oszkar je na tom uz tak zle, ze okrada sa seba.
O vymene najomcov pump pred poslednymi volbami a ich rozdavanie ludom z blizkosti MOSTu by som tiez vedel porozpravat. Co tam po dlhorocnych rodinnych podnikoch, trebalo trafiky za drzanie huby rozdavat.