Taaakže, dnes v prímestských autobusoch Slovak Lines vodič vydáva pre každého registračnú potvrdenku. Nechýba však na nej upozornenie "NEPLATÍ AKO CESTOVNÝ LÍSTOK". Ja som išiel zo ŽST Lamač na Patrónku, tak moja mala platnosť 15 minút a "zaplatené" všetky zóny cez ktoré som prechádzal, takže vytlačené sú tam 100, 101.
To aj oficiálne môžu ísť v smere na ASMN na území Bratislavy autobusy Slovak Lines skôr? "Môj" nielen prišiel, ale aj odišiel až o 3 minúty skôr! Ja by som tam zaviedol 59-sekudovú toleranciu predčasného odchodu tak ako je pri MHD...
Ozaj a už ste sa niekto stretli v praxi pri nákupe CL1C v buse Slovak Lines na nástupnej zastávke (ešte pred odchodom busu) so správnou časovou platnosťou vodičom vydaného CL - teda vypočítanou od času odchodu spoja podľa CP? Ja od ešte stále nie. Aj o 5 minút som bol ukrátený na časovej platnosti - mne to však reálne nevadilo.
Aspoň, že so správnou časovou platnosťou som sa stretol keď som mal raz kombinovaný CL (zo Smoleníc do Bratislavy). Časová platnosť za úsek v IDS BK mi bola správne vypočítaná a zobrazená od času odchodu z prvej zastávky v obci Doľany.
To aj oficiálne môžu ísť v smere na ASMN na území Bratislavy autobusy Slovak Lines skôr? "Môj" nielen prišiel, ale aj odišiel až o 3 minúty skôr! Ja by som tam zaviedol 59-sekudovú toleranciu predčasného odchodu tak ako je pri MHD...
Ozaj a už ste sa niekto stretli v praxi pri nákupe CL1C v buse Slovak Lines na nástupnej zastávke (ešte pred odchodom busu) so správnou časovou platnosťou vodičom vydaného CL - teda vypočítanou od času odchodu spoja podľa CP? Ja od ešte stále nie. Aj o 5 minút som bol ukrátený na časovej platnosti - mne to však reálne nevadilo.
Aspoň, že so správnou časovou platnosťou som sa stretol keď som mal raz kombinovaný CL (zo Smoleníc do Bratislavy). Časová platnosť za úsek v IDS BK mi bola správne vypočítaná a zobrazená od času odchodu z prvej zastávky v obci Doľany.

Petik
Napad s drakonickymi pokutami povazujem za nezmysel. Myslim, ze uz sucasna pokuta je prilis vysoka. Pozri sa na to ocami cierneho pasaziera. Ked ho chytia, bude sa spravat podla toho, aky trest mu hrozi. Ak to bude drakonicky trest, bude utekat, vymyslat pravne klucky a ine sposoby, ako sa pokute vyhnut, alebo dokonca pouzije nasilie.
Kdesi som cital rozhovor s prazskym revizorom, v ktorom revizor spominal na zlate casy, ked bola pokuta 400 Kc (dnes je 800). Vtedy mu vraj ludia bez diskusie davali 400 korun a bolo to vyriesene. Dnes sa dohaduju, utekaju a na mieste neplati skoro nik. Dokonca aj ja sam som bol raz davno svedkom, ako jedna slecna, ked zbadala revizora, tak vytiahla z penazenky 400 Kc a ked ku nej prisiel revizor, tak mu tie peniaze automaticky podala miesto listku.
A tiez v suvislosti s vyskou pokut porovnajme napriklad situaciu na cestach na Slovensku a v Cechach. Myslim, ze sa predpisy porusuju velmi porovnatelna, pritom v Cechach su pokuty velmi rozumne, tak okolo 1000 Kc a na Slovensku su drakonicke... Takze aky ma zmysel zavadzat drakonicke pokuty, ked vysledok je nulovy?