Napriek tomu chapem co chce povedat. Tu neslo (v prvom pripade) o cierneho pasaziera. To len ten primitivizmus nasich revizorov opat zvitazil.
Nedodrzala slecna podmienky, ok. Ale to ani revizori.
Slecna nemala umysel cestovat nacierno.
Druhy pripad, bez sucitu pokutovat a kludne aj zabranit vystupit. Este ked sa aj priznala, ze je to druhykrat za dva dni....
TSS Grade robil aj hlavnu stanicu spodok, aj Vajanskeho teraz. Nevravim ze som im nakloneny. Ale aspon nie su spajani s 1 kosickym politickym hnidopichom.
Trolejbusy stoja rovnako aj v krajinách, kde sa eurofondy nečerpajú. Problém je v tom, že pre trolejbusy je veľmi obmedzený počet dodávateľov aj kupcov a tým pádom sa ceny tlačia hore.
Co dnes brani prevazdkovaniu elektriciek v useku Dubravka - Karlova Ves (s obratom cuvanim cez obratisko)? A co je to "elektrickova nahradna autobusova doprava"? ?
Ved uz sa vravelo ze bude to po fazach. Najprv sa ma urobit obratisko KV aby sa vedela potom prevadzkvoat elektrickova NAD v useku obratisko KV - Dubravka. Ja si skor neviem predstavit NAD v useku Molecova - centrum. To jedine musia robit pocas leta, inak amen. ?
Ámos
Nedodrzala slecna podmienky, ok. Ale to ani revizori.
Slecna nemala umysel cestovat nacierno.
Druhy pripad, bez sucitu pokutovat a kludne aj zabranit vystupit. Este ked sa aj priznala, ze je to druhykrat za dva dni....