Počet THP je takisto hrozivý. Porovnateľne veľké firmy, ktoré navyše robia aj nejaký výskum, vývoj a improvement (na rozdiel od DPB), by sa zaobišli asi tak so štvrtinou uvedeného počtu.
Tak v prvom rade, ja som napočítal "o niečo" viac ako 900 vozidiel. V druhom rade, vieš, čo všetko je v tých 450 ľuďoch započítané? Skutočne si mysliš, že v dielni, keď končí čo ja viem sto vozov, je 50 ľudí? Ma prekvapuje, že som predvlani nevidel tvoj zivotopis medzi kandidátmi na GR DPB.
No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Islo o to ze sa naparil rovnaky jednotny interval na linkach, rano 10, potom 15 . 207 ale je v pracovne dni klbova. A 204 205 presli sice na zhorseny CP ale v useku s 61,63 maju spolocne 15 minutovy interval co robi fajn preklad na spolocnom useku. Len ta 39 tam robi bordel v spicke ?
O škatuľkách by som nehovoril, keďže na čistenie majú navyše externú firmu. ? ? ?
Dobrá pripomienka je, že miešaš hrušky z jablkami. Primeanejšie porovnanie je, že Avto VAZ vyrobí cca 9 áut ročne na zamestnanca. Still better than DPB. ? ? ?
Venuj sa konečne doprave provokatér alebo si daj prášky na hlavu. Nebaví ma čítať tvoje žvásty. Keby si zapol mozog, tak vieš, že medzi dopytom počas pracovných dní a víkendom je rozdiel. Alebo aj to si ochotný klamať, lebo to píše niekto kto ti nie je po chuti? Tak si diletant zaslepený vlastným egom potom.
Ten údaj o počte zamestnancov je už neaktuálny a netreba zabúdať že počet údržbárskych pracovníkov nieje až tak smerodajný lebo ryba vždy smrdí od hlavy!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto