No ano, s tymi co sa snazia spat na sedacke suhlasim, rovnako s tym ze by tam mali byt iba velkopriestory.
Co sa ludi v lozku tyka, pri pomerne malo cestach v T3 som pozazival viacero ludi s ktorymi sa mi zrovna dobre v lozku necestovalo, aj ked nebolo to nic tragicke. Ja som potom vacsinou kupoval Single, ale to uz cenu tlaci hore tak ze clovek si to dva krat premysli - ma to zmysel pri dlhych trasach typu HE-BA, pripadne na lozku s pobytom v Ziline. Ale ak to platim len za par hodin (napr. BA-KE Zemplin) tak to uz radsej zvazim nejaky lacny hotel (ak to je moznost z casoveho hladiska).
Vyssie uvedene sa vztahuje na ZSSK lozka, v Europe to je inak, tam sa k nim priklanam viac. Rovnako plne chapem ze rozni ludia tie veci vnimaju rozne
Co mi este u ZSSK chyba su oddiely so sprchou. Lebo to je sice pekne ze ma ZSSK rano vypluje oddychnuteho v cieli, ale ked nemam ani moznost sa osprchovat (a do hotela v destinacii sa dostanem najskor kratko po poludni) tak tazko sa mi "hned zacina den".
Na papieri si pozrú odchod z konečnej, ten dodržia a ďalej idú po trase ako výjde. Teda aspoň tak to vyzeralo v meste tieto dni čo som mal ja skúsenosť..
Nákup nových lôžkových vozňov viackrát neprešiel z finančných dôvodov, pretože to nie je financovateľné z eurofondov a vlastné prostriedky šli do iných typov vozňov, tak sa vymyslel tender na prenájom 30 lôžkových vozňov, ten však bol zrušený z dôvodu toho, že sa doň prihlásil iba jeden uchádzač – Wagon Service SK, ktorý zhodou náhod obstaral nové vozne práve kvôli tomuto tendru.
Slovensku k tomu modelu DB chýba jedna maličkosť - VRT. 50 € za čo? Za single? Nemám problém. Ak to bude 50 € za T3, tak pôjdem radšej skôr a prespím v cieli v hoteli.
Mne tých 5 - 6 hodín pomôže. A ak chodíš spať o tretej, tak tam máš tých pár vozov na sedačku. Kolenovrti sú práve tí, čo "nechcú" spať a potom sa snažia za každú cenu sa v tej sedačke roztiahnuť a zabarikádovať. Preto by tam mali byť, ako správne ufo písal, len tie veľkopriestory.
Mmch., ja už cestujem prakticky výhradne lôžkami a problém s "rôznymi osobnosťami" som nikdy nemal. Empiricky mám vyskúšané, že ak si kúpim double, tak v 99.9 % prípadov som tam sám, aj keď je to pred Veľkou nocou, pred prázdninami, pred Vianocami. Kolenovrti predsa nebudú kupovať "predražený" double.
V RegioJete sme takto raz v Rači vystúpiť chceli, ale stevardka nás začula a postaviac sa do dverí prosila aby sme nevystupovali. Kým sme sa nepohli, tak tam zostala stáť.
Este treba pockat zhruba 42 rokov a DPB mozno konecne pochopi ze elektronicke informacne systemy byvaju obzvlast uzitocne pri vylukach, teda vtedy kedy ich DPB vypina.
Mna by inak zaujimalo ako vodici pocas vyluky zabezpecuju dodrziavanie CP ked ho v PP nemaju...
Doba už trochu pokročila, ubytovacie vlaky sú totálne stratové, do Wlab nedáš logicky toľko ľudí ako do Bmp, takže vzor DB by sa mal realizovať aj na Slovensku. Radšej niečo ako IC,čo spraví BA - KE za 5 hodín aj v noci...
A keď spacáky áno, tak nech sa páči s príplatkom 50€, aby si na seba zarobili. A potom sa uvidí, či sú tu tie vlaky nitné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider