Ziadna bezna prax. Podla predpisu ziadna povinnost zdvihat ruku v Bratislave (a vacsine okolitych miest) neexistuje - postacuje byt v priestore zastavky.
Zemplin vezie niekolko voznov na sedenie a prepravuje aj ludi zo stanic ako Zilina, kde naozaj nema najmensi zmysel si kupovat lozko. Takze dlhsia jazdna doba nevyhovuje. Navyse tymto dochadza k rozbitiu pripoja na Slovensku strelu.
Ide o idiotske riesenie toho ze Zemplin je dlhdobo preplneny (uz pred Trencinom) a MDVRR sa nema k tomu konecne objednat nejaky normalny rozsah dopravy na hlavnej dialkovej trati v state.
Zemplín je ubytovací vlak, takže dlhšia jazdná doba vyhovuje a prímestskí cestujúci skutočne nemajú takýmto vlakom cestovať. Hlavne keď tam majú ten Beckov ako plnohodnotnú náhradu.
Kecáš, ale že absolútne kecáš v tomto prípade! Ty si naozaj presvedčený, že celá technológia a konštrukcia GVD je postavená na "nezneužívaní R 614 cestujúcimi"???
Ak by R614 bol vedený priamo pred R 700 až do BA hl.st. - kolidoval by s R 601, nakoľko oba vlaky pre svoje parametre majú podľa TPPS určenú v BHS 10.koľaj. To je celé... !
Napokon, ak by ZSSK chcela robiť v tomto nejaký regulatív, mohli by mimo iné zavisť do CP R 614 poznámku (značku) vlak v úseku TN - BA zastavuje LEN PRE VÝSTUP CESTUJÚCICH.
Lenže prímestskú obsluhu nemá riešiť diaľkový, a ešte k tomu nočný, lehátkovo-lôžkový vlak, tak preto zaviedli Beckov pred rokmi a potom aj spomalenie Zemplína. Je to divné riešenie, ale určite lepšie, ako to, že sa od Trenčína začali ľudia tlačiť, kým im Beckov išiel za nimi o pár minút (lebo ľudia nastúpili do Zemplína, pretože ten mal odchod skôr a nepochopili, že sa im oplatí počkať 5 min. a netlačiť sa - boli ešte aj sťažnosti na preplnený Zemplín a málo vozňov 2. tr. pre sedenie).
S Poľanou je tiež problém ráno, teda problém až tak veľký nie, keďže z úseku Zvolen - Šurany chodí málo denne dochádzajúcich a vlak zaplnia vlastne len zo Šurian, Šale a Galanty. Oni v tom čase na výber nemajú, žiaden iný vlak v tom čase nejde.
Kecas. Uvedeny pobyt v Raci bol zavedeny presne preto, ze cestujuci z Trencina "zneuzivali" Zemplin na cestu do Bratislavy. Aby sa im to neoplatilo, Zemplin sa spomalil, cim sa dosiahlo ze R(R) 700 sice odchadza z predmetnych stanic neskor, ale do Bratislavy prichadza skor. Cize ako som pisal, modrogumne riesenie ako zabranit regionalnej frekvencii zneuzivat dialkovy vlak. Sam som Zeplinom dost casto cestovaval v case ked sa to zavadzalo, pamatam si viac nez dobre cim sa argumentovalo (ja som potom zacal v Trencine prestupovat do 700ky).
To ze v pripade meskania vlaku moze byt "obehnutie" presunute inde, resp. zrusene nemeni nic na tom preco bolo zavedene (na co sa TomJ pytal).
Ak sa spoj v rámci IDS vracia späť do zóny, cez ktorú už išiel, počíta sa to za ďalšiu zónu alebo nie? Ak napríklad linka 620 ide zo zóny 620 do zóny 649 a potom sa vracia naspäť do zóny 620, sú to dve zóny alebo tri zóny?
No a keď pôjde zmeškaný, tak to predchodenie nastane už skôr a pobyt odpadne. Zemplín má pobyt z dopravných dôvodov preto, že je to ubytovací vlak. Takže to o tých modrogumných dôvodoch proste kecy sú a nie že nie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
afeno