Existujú niekde aj autobusy originál dopravcu Flixbus? Ak áno, kde najbližšie? Všimol som si, že Blaguss Slovakia na linke do Viedne má autobusy (Setra) namaľované na žlto-zeleno s nápisom Flixbus. Na predných dverách má napísané Blaguss Slovakia a ŠPZ [či ako sa to teraz volá] má slovenskú, konkrétne bratislavskú.
Na letisku Schwechat som videl vo farbách Flixbusu dopravcu Dr. Richard. Ten jazdí na akej trase? Totiž pri vyhľadaní spojenia na linke "Bratislava - Viedeň" to pri tej blagusáckej zobrazuje "Prevádzkuje FlixBus CEE GmbH". Cez www.flixbus.sk sa dá kúpiť lístok aj na Slovak Lines a tam to zobrazuje "Prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.". Vieme, že Slovak Lines má červené autobusy.
Zaujímavé, že web má rezervačný systém Flixubs v češtine aj v slovenčine, ale ďalšie možnosti komunikácie iba v angličtine a ďalších svetových jazykoch (cestovný lístok kúpený cez web, cez mobilnú aplikáciu aj kúpa cestovného lístka, dotazník spokojnosti po uskutočnenej ceste).
Nie je mi jasné ako to majú so službami zákazníkom (nepísal som tam). Totiž uvedenú majú aj emailovú adresu sluzby@flixbus.sk , ale telefónne číslo je nemecké. Na ich stránke na Facebooku vidím, že komunikujú v češtine. Kontaktný formulár na webe majú v slovenčine.
Dnes sa turisti opýtali vodiča na Letisku už za jazdy, či si uňho môžu zakúpiť lístky, ten odpovedal dosť hlasno, že nie, nemá, a oni si sadli. Samozrejme na Karpatskej nastúpili revízori a oni argumentovali tým, že vodič nemal lístok, že sa uňho nedajú kúpiť. Akurát nechápem, prečo si mysleli, že v Bratislave je MHD zadarmo a oni nepotrebujú lístok a bez stresu sa vezú ďalej, popritom vidia, že ostatní si po nástupe lístky označujú... výsledok 200 €.
Ono by vodiči nemuseli s cestujúcim interagovať vôbec, keby DPB dával vybrané stručné informácie v cudzom jazyku. Žiaľ, DPB sa v poslednej dobe neunúva dávať základné informácie ani v slovenčine.
Až budú vedieť nejaký svetový jazyk, nebudú šoférovať vozidlá MHD v Bratislave za súčasnú almužnu. Jediná šanca pre DPB sú šotouši typu Majo, d3ko, Beús, Ivan a potom tí opovrhovaní študenti VŠ.
Reakcia na #215014 a #215015. Vďaka za info.
Len otázkou zostáva, ako zdokumentovať popísané správanie SBSkára aktívne blokujúceho označovač. Nikto z busu nepôjde svedčiť, kamery nie sú v každom vozidle a ak sú, (neviem ako v DPB) záznam jednoducho neexistuje.
Nemôžem predsa do busu vždy nastupovať s lístkom označeným z iného busu. Čo keď toto bude prvý bus, do ktorého v daný deň nastúpim? PCL nemám, lebo sa mi finančne neoplatí, a SMS lístky nie sú vždy najlepším riešením.
Tak požiadavka, aby vedeli vodiči MHD v hlavnom meste štátu predsedajúceho EU nejaký cudzí svetový jazyk (AJ alebo NJ), nie je až tak od veci. Ale určite sa nedá povedať, že iba v okolí "turistických lokalít", lebo to už potom sa bavíme o vodičoch liniek premávajúcich pri autobusovej stanici, hlavnej stanici, v okolí širšieho centra, ŽST Petržalka...
Posledna veta je spravna. Ale nevidim na tom nic zle, ked idem do zahranicia, tiez si najprv zistim ci si kupim pred jazdou listok alebo ci sa da aj vo vozidle.
Otázka do pléna: Blíži sa letná turistická sezóna, myslíte že napadne vedenie DPB aby dalo do liniek s turistickými lokalitami (BA hrad+hrad Devín) jazykovo zdatných šoférov a zároveň umožnilo výnimočne aj predaj CL vo vozidle? Alebo radšej necháme kasírovať cudzincov, ktorí si odnesú "príjemný zážitok" zo Zlodejska?
To je samozrejme nelegitímne ale deje sa to. Preto som toho názoru, že by malo byť softwarovo znemožnené blokovanie označovačov menej ako 15 sekúnd po zatvorení dverí, SBS-károm interným nariadením zakázané blokovať prístup k označovačom, v prípade zdokumentovaného takéhoto konania okamžitá výpoveď príslušnému SBS-károvi zo služieb pre DPB a v prípade opakovane zdokumentovaného takéhoto konania by mala nasledovať výpoveď takejto SBS. Samozrejme všetko zmluvne ošetrené.
No tak to si zažil výnimku potvrdzujúce pravidlo: revízori ti neumožňujú takéto výnimky, keď nie si dostatočne rýchly, máš smolu, aj keď to vidí. Neraz som videl, že dokonca "SBS"-kár zabránil cestujúcemu telom si označiť lístok a následne saoznačovače zablokovali. Samozrejme ani dotknúť sa ho nesmel cestujúci, lebo ho chlap išiel zabiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Na letisku Schwechat som videl vo farbách Flixbusu dopravcu Dr. Richard. Ten jazdí na akej trase? Totiž pri vyhľadaní spojenia na linke "Bratislava - Viedeň" to pri tej blagusáckej zobrazuje "Prevádzkuje FlixBus CEE GmbH". Cez www.flixbus.sk sa dá kúpiť lístok aj na Slovak Lines a tam to zobrazuje "Prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.". Vieme, že Slovak Lines má červené autobusy.
Zaujímavé, že web má rezervačný systém Flixubs v češtine aj v slovenčine, ale ďalšie možnosti komunikácie iba v angličtine a ďalších svetových jazykoch (cestovný lístok kúpený cez web, cez mobilnú aplikáciu aj kúpa cestovného lístka, dotazník spokojnosti po uskutočnenej ceste).
Nie je mi jasné ako to majú so službami zákazníkom (nepísal som tam). Totiž uvedenú majú aj emailovú adresu sluzby@flixbus.sk , ale telefónne číslo je nemecké. Na ich stránke na Facebooku vidím, že komunikujú v češtine. Kontaktný formulár na webe majú v slovenčine.