Reply on: Petto #214940:
Originálny koncept počítal aj s využitím druhej cifry v poradí. Je jasné, že to dá realizovať len pri obmedzenom počte liniek, teda sa v prípade "kolízie" liniek vytipovali tie významnejšie (21,23,34,50,56,pôvodná 65,67,70,75,pôvodná 78,83,92,atď). Druhá vec samozrejme je, že tú druhú cifru nikto nesleduje aj keby náhodou dedukoval trasu linky podľa oblastného číslovania, nakoľko tá sedí len občas...
Zapchy na Bajkalskej, na Trnavskom, na Racianskom, na Sancovej, na Kramaroch a obcas v Mlynskej doline a Karloveskej? Vsak to bude viac stat ako jazdit
Mirtschi
A pardon, trocha zlé vyjadrenie ohľadom toho B3/B4, miesto výrazu zhodný malo byť podobný. V spomínanom Lipsku, aspoň v tej dobe (r.2012) boli v prevádzke aj vleky NB4 vzhľadovo dosť odlišné od vozňov T4D, ich hranatý tvar by skôr pasoval k T6A2/T6A5.