Leto 2017 mozno zacne najkritickejsi usek pri Molecke a dockame sa 133 zrejme celotyzdenne aj kvoli prekladke tbus vedenia a nemoznosti nasadit klasicke tbusy (25tr polemizovat ze vydrzia aspon 2 mesiace sa neda) a novemu terminalu Molecka. Plan bol aby bolo najprv vynovene obratisko KV , nasledne aby v 3 .faze mohla jazdit nejaka ostrovna X5 na trase KV - Pri krizi zatialco budu robit usek Molecka - Obratisko KV.
A tu snad niekto je proti tomu aby sa predpismi uprednostnovala MHD? Vsetci sme tu predsa jasne deklarovali ze sme za riesenie danej situacie s preferenciou MHD.
A to si teraz čo zauzloval? Rozhodli snáď v Bogote v Kolumbii, že autobus nemusí dodržiavať pravidlá cestnej premávky? Ja nemám nič proti buspruhu, proti odbočovani uautobusu z pravého pruhu doľava na samostatný signál, to som už výslovne uviedol ale rozhodne nesúhlasím s tým, aby mal autobusár "morálne" právo nedodržiavať to, čo je dané zákonom.
vidis a v takej Bogote v Columbii sa k tomu postavili nasledovne:
Z ustavy ma kazdy obcan rovnake prava.
V autobuse je viac ludi ako v aute.
Z toho vyplyva, ze ludia v buse maju pravo na vacsi priestor.
Z toho vyplyva, ze bus ma prednost.
Samozrejme tym nechcem povedat, ze pravidla cestnej premavky su trhaci kalendar, to urcite nie. ?
MatejBA