OSM.org spravuje databázu a ponúka 5 základných máp. Z databázy však môže čerpať ktokoľvek, z rovnakých dát teda môže vzniknúť X rôznych máp (doprave sa venuje napr. aj http://openptmap.org/) s rôznym výzorom a obsahom (v dátach sú napr. aj automaty na zastávkach, avšak ani jedna z mne známych máp ich nezobrazuje).
Aktuálnosť jednotlivých máp potom záleží od toho, ako často sa tá ktorá aktualizuje z podkladov databázy OSM.org. Napr. öpnvkarte.de má niekedy dáta zaktualizované do 5 minút, niekedy to však trvá aj vyše týždňa. Dopravná mapa na osm.org sa zaktualizuje do cca 18 -24 hodín.
Wau, vďaka za zaujímavé informácie. ? Tú 23-ku pozerám, že vytvoril / upravil "KaloRobi". To je niekto z tohto fóra? Tvojim príspevkom si vyriešil moju nasledujúcu záhadu ku ktorej mám ešte zopár doplňujúcich otázok. ?
V smartfóne som používal navigáciu Be On Road. Po väčšej aktualizácii aplikácie ma zaskočilo, že tam už nie je skvelá mapa originál z www.osm.org , ale akási iná. Naďalej je tam písané, že dáta sú z OpenStreetMaps.
Aplikáciu som odinštaloval a nainštaloval som si MapFactor. Tá však tiež nemá takú istú mapu ako je na osm.org Do tretice som skúsil OsmAnd a tá našťastie má tie originál osm.org mapy.
Čo sa liniek IDS BK týka, bolo to zakreslené v origináli na osm.org a automaticky sa to zobrazuje aj na öpnvkarte.de ALEBO to bolo zakreslené tam aj tam osobitne - možno dokonca dvoma rôznymi autormi? Totiž öpnvkarte.de tiež nie je originál známy z osm.org
Asi som to zle pochopil: Musia elektricky vzdy pri jazde z Petrzalky zastavit na tom zastavovaciom bode za mostom? Aj ked sa bude zahajena prevadzka s cestujucimi budu elektricky vzdy zastavovat na tom mieste?
v noci som bol na Starom moste, ale akože muísm pochváliť robotu, na lavičkách sa fajne pije ale tie nedostatky, akurát osm chcel sa spýtať na tieot veci čo tu teraz rieešite, ešte ma zarážalo že na ot že je to úplne nvé tak povrh mosta resop ciklistickej časti je dosť vlnkovitý, na bicykli to dosť ako rezonovalo miestami, a to som šiel cca len 30kou
Boli vykonané skúšky v rýchlostiach 30, 20 a 15 km/h a ako najbezpečnejšia a najvhodnejšia rýchlosť sa určila rýchlosť 15 km/h. V prvom rade, ako spomínaš, je to z kopca, čiže na jeseň alebo na začiatku dažďa by zhoršené adhézne podmienky mohli mať vplyv na bezpečné zastavenie vozidla pred križovatkou, pred hranicou ktorej sú ešte priechody pre chodcov a cyklistov. Okrem toho je na zlome nivelety TK za posledným mostným poľom umiestnené zastavovacie miesto, kde vodič musí zastaviť s vozidlom, podľa toho, či to bude aj bezpečnostné zastavovacie miesto, aj vyskúšať činnosť koľajnicovej brzdy. Rozbiehať sa z nuly do 30 km/h na tak krátkom úseku je neúčelné. Nakoniec, preferencia na križovatke by mala byť nastavená na rýchlosť 15 km/h z tohto zastavovacieho miesta. Z opačnej strany je 30 km/h a dokonca aj úsekový izolátor je zjazdný.
Dik moc. Pytal som sa na usek mimo tej obmedzenj rychlosti na 15 kmh. Inak celkom skoda, lebo je to celkom pekny usek, kde mohli jazdit aj rychlejsie...
Inak bude sa este nieco robit s cyklochodnikom ? v smere do Petrzalky ked sa ide okolo toho min.vnutra do kopca a chcem sa napojit na lavku na Stary most,tak musim zliezt a vyliezt na obrubnik ?
Peon
V smartfóne som používal navigáciu Be On Road. Po väčšej aktualizácii aplikácie ma zaskočilo, že tam už nie je skvelá mapa originál z www.osm.org , ale akási iná. Naďalej je tam písané, že dáta sú z OpenStreetMaps.
Aplikáciu som odinštaloval a nainštaloval som si MapFactor. Tá však tiež nemá takú istú mapu ako je na osm.org Do tretice som skúsil OsmAnd a tá našťastie má tie originál osm.org mapy.
Čo sa liniek IDS BK týka, bolo to zakreslené v origináli na osm.org a automaticky sa to zobrazuje aj na öpnvkarte.de ALEBO to bolo zakreslené tam aj tam osobitne - možno dokonca dvoma rôznymi autormi? Totiž öpnvkarte.de tiež nie je originál známy z osm.org