Reply on: Peon #214416:
Keďže som prestupoval, to bolo preto, lebo ten prvý autobus nešiel cez moju cieľovú zastávku. Tým pádom moju výstupnú cieľovú zastávku vodič nevie zadať do emtestu, takže na lístku je uvedená len trasa, kt. absolvujem tým autobusom - cieľovou zastávkou na CL je vlastne moja prestupná zastávka, ale je uvedené číslo mojej cieľovej zóny. Na tej super efektívnej registračnej potvrdenke, vydanej v druhom autobuse je už uvedená moja výstupná cieľová zastávka. Potvrdenku vydá na základe zakúpeného CL z prvého autobusu, lenže ja som tam nemal cieľovú zónu uvedenú, a tým pádom vodičovi evokoval taký dojem z toho lístka, že aj keď za drahšie peniaze, ale lístok platí len v tej zóne a len po prestupnú zastávku ... no tak preto odomňa vyžadoval nový lístok z prestupnej do cieľovej zastávky. Minule zas celý autobus (asi 15 ľudí) zmeškal ranný REX vlak, lebo vodič nezvykne robiť ten spoj a nevedel, že má ísť načas. Padla mi sánka, keď nám toto oznámil.
IDS v praxi...
810zssk
Revizori ziadne tabulky nenosia, vzdy ked sa cestujuci odvolaval na meskanie spoja, tak sa proste vodica spytali kolko meska. Aj v tomto kontexte by teda v praxi pri vykonavani daneho ustanovenia doslo k uznaniu CL, pretoze vodic by revizorom potvrdil meskanie 2, alebo viac minut a revizor by teda uznal platnost CL o dany pocet minut dlhsie.