Reply on: N/A #214296:
Keby sa škodovka nevyvliekla zo zmluvy o údržbe, 29 a 30T mohli byť prvá lastovička nepridelených vozov. Mohli sa o ne starať o všetky rovnako a teda aj všetky vozy by mali rovnaké prvky a aj by sa správali úplne rovnako. Čistenie kabíny by zabezpečovala upratovacia firma, ktorá má stále obrovské rezervy. A neviem ako je to s diagnostikou porúch vozidla počítačom, ale si myslím, že to by mohlo sčasti nahradiť ľudský faktor, teda že už o niečo menej bude treba písať do knihy vozidla, lebo sa to automaticky zistí počítač..
N/A
Pri ich vychcanosti si dovolím tvrdiť, že čakali, že DPB kvôli financiám zmluvu nepodpíše a keď už k tomu došlo, hľadali spôsob, ako sa z toho vyzuť.
Poruchy na všetkom, čo má na stanovišti DMI, sa dajú zvyčajne prečítať, horšie je, že ich býva také množstvo, že sa to nikomu nechce čítať.?