Ako je potom možné, že jednosmerné nízkopodlažné električky vo Viedni a tuším aj v Brne majú (takmer) všetky sedadlá dvojice za sebou v smere jazdy [tak ako prímestské a hlavne diaľkové autobusy]?
"Testy zamerané na meranie brzdnej dráhy električiek ukázali, že električka má pri rovnakej rýchlosti s osobným autom oveľa dlhšiu brzdnú dráhu, pre porovnanie pri 40 km rýchlosti dokáže osobné auto ubrzdiť po cca 18 metroch a prázdna električka až po 45 až 55 metroch!"
Tam elektricky chodia bezne 50-55 km/h, s cestujucimi, takze nie, elektricka NEMOZE pribrzdit pre nejakeho chodca, co ide na cervenu a porusuje zakon a potom pridat a opat brzdit.
ja normalne "neverím"
teraz si po vyše tyzdni pozrem reakcie-a ja som nakoniec ZLÝ!
(keby tam bolo dieta same-a normalne ide na svoju zelenu - tak je mrtve!)
-a ten šofer mohol pribrzdit-tak isto pred prechodom pre chodcov - ako potom o 10 metrov dalej pribrzdil na zastavke.
mne sa skor zda,že nechcel brzdit na semafore,potom sa zase rozbiehat a zastat na zastavke a stratit asi 1 minutu svojho drahoceneho času!!!
toto nema moc vyznam-pojdem priamo na dopravny podnik a podam pisomnu stažnost.
dík
(inak stali sme tam este s inym rodicom - ktory mi dnes povedal,že aj ked volal na DP-poslali ho do ... a ma vraj podat pisomnu staznost
Lavičky sú preto plechové na nástupištiach lebo sa ničia ,prečo sú tam potom sklá ,kolkokrát už boli rozbité ,treba tam potom dať tiež plechy, ked len to je dôvod,sklo je drahšie ako kusok dreva na lavičku.
štvorky sedadlá v električke ,do štvorky si sadne jeden s velkou taškou a celá štvorka je zablokovaná alebo maximálne dvaja 120kiloví.
Zase trepes. Obojsmerka ma takmer rovnako ako dvojicky a jednosmerka ma sedadiel az 69 co je odost viac. Stvorky tam musia kedze kolesa podvozky zasahuju viac do interieru pre nizkopodlaznost vozidla. Ci radsej by si mal sedadla chrbtom k oknu ako maju prazske 14T Porsche ? Na to bolo tolko kritiky v mediach ze ...
janstar #214228 - A to maju viac sedadiel ako T3 ktore nahradili!
janstar #214225 - Si si isty, ze neznicili? Neje to tym, ze sa pravidelne vymienaju? Lebo ja si pamatam casy ked tam len priecne ocelove tyce byvali. A po Petrzalke v slovsportoch napodobne.
Salomon #214226 - Tak to by sme mali byt hrdi na J&T, kedze podla tohto vlastnia aj Ikarus, Irisbus, Solaris, ci Mercedes, kde vyklapacky nebuchaju o nic menej....
Držíš v ruke ked zatváraš,ale má byť také aby si ho nemusel držať, väčšinou ked sa niekto naťahuje zozadu že mu fúka dosiahne len na kúsok okna a vtedy to buchne,držátko je v strede okna tam nedosiahne.Nohy si vykladajú aj na sedadlo tam kde sa priamo sedí ale aspoň tým zábradlím-sklu by sa tomu dalo zamedziť ,to mal výrobca dodať inak nekúpiť, starší sa vedia vytočiť na tom ked vidia mladých mať nohy na sedadle,majú inú alebo žiadnu výchovu ,keby to niekdo urobil pred tridsiatimi rokmi takú facku by dostal a ešte aj v škole dvojku z chovania.
Spomínaná firma robí rôzne lavičky na nástupištiach, viď príklad Nemecko ale čo som si všimol sú železné možno kovové. Čo sa okna týka, mne ešte nikdy nebuchlo lebo ho držím v ruke a zatváram. Nebudem predsa strkať do okna a potom samozrejme buchne a ten pred tebou sa zľakne. Čo DPB vyhral tak to ma, bo J&T. Všímam si všetkých a každý tretí si niekam vykladá nohy v každom tipe busu! Mne sa dvíha tlak keď to vidím asi to robia aj doma!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon